Best Kept Secret 2015

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
<div class="d4p-bbt-quote-title">Indiaantje89 wrote:</div>
Gisteren Morrissey gezien in TivoliUtrecht. Die zou ook zeker niet slecht staan op One!


Ooeh heel tof, ik wilde er ook heen maar vond 68 iets te veel, hoe was het?
Ik denk trouwens niet dat hij naar BKS komt aangezien hij niet op locaties wilt spelen waar vlees wordt verkocht…
Heel tof, heerlijke sound heeft die man. Al miste ik wel wat hitjes als Let Me Kiss You en There Is A Light That Never Goes Out. Maar gelukkig nog wel Asleep en Everyday Is Like A Sunday gehoord. En gewoon een uurtje vlees productie stil leggen kan geen kwaad voor BKS. Zo deden ze dat ook op Glastonbury namelijk. Heel dat gedoe over dat vlees hoort er natuurlijk wel een beetje bij. En het is en blijft een legende. En vorig jaar poste ze al dit: https://twitter.com/BKSfestival/status/458493071987343360.

Toen had het niets te maken met Morrissey of Johnny Marr. Maar misschien iets voor dit jaar :).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
José Gonzalez van de Northside namen zou ik wel een mooie toevoeging vinden voor de mainstage.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Van de Northside namen zal Mø wel langskomen om de afzegging van vorig jaar goed te maken.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik denk dat we met The Black Keys de eerste headliner gaan krijgen van deze editie. Zal er zeker niet misstaan als je het mij vraagt!
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik denk dat we met The Black Keys de eerste headliner gaan krijgen van deze editie. Zal er zeker niet misstaan als je het mij vraagt!

Doe maar niet zet maar op Pinkpop neer.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
Ik denk dat we met The Black Keys de eerste headliner gaan krijgen van deze editie. Zal er zeker niet misstaan als je het mij vraagt!

Doe maar niet zet maar op Pinkpop neer.

+1. Hoeft van mij ook niet zo.

Gisteren How to Dress Well gezien in Tivoli, zou ik ook een erg mooie naam vinden voor Best Kept Secret. Het voorprogramma Sleepers Reign zou er overigens ook niet misstaan.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik heb gister even met Niels Aalberts gepraat, ook over best kept secret en toen ik hem vroeg naar Royal Blood op de komende editie lachte hij: "ja die hebben we zeker op het verlanglijstje staan". Hij is de opdrachtgever van mijn groepje op school dus dat is supergaaf!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik denk dat zo'n beetje elk festival die wel op hun verlanglijstje heeft staan. :p
Maar die mogen best komen hoor, was een gaaf optreden vorig jaar op Werchter.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb gister even met Niels Aalberts gepraat, ook over best kept secret en toen ik hem vroeg naar Royal Blood op de komende editie lachte hij: “ja die hebben we zeker op het verlanglijstje staan”. Hij is de opdrachtgever van mijn groepje op school dus dat is supergaaf!

Wow tof, wat voor opleiding doe je?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Bij Friendly Fire doen ze altijd wat wazig over informatie over BKS, heb ook wel eens met iemand daar gesproken en die laten niks los. Aan die uitspraak zal ik niet al te veel waarde hechten. Als je vraagt naar Radiohead zullen ze zelfs zeggen dat die bovenaan het verlanglijstje staat maar iedereen weet dat die niet gaat komen.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
@MRMantel ik zit in het eerste jaar van muziek management aan de hogeschool voor de Kunsten in Utrecht! Daar heeft Niels ook lesgegeven voor BKS en Kyteman! Hele gave studie :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Vandaag gaat Faith No More dus bekend gemaakt worden voor Grüne Hölle. Imo een ideaal BKS headliner.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ergens anders las ik dat het Muse was die bekend gemaakt zou worden (maar die gaan echt niet op BKS staan).
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Muse op BKS lijkt me inderdaad hoogst onwaarschijnlijk. Eerder in het topic zag ik ook Swans voorbij komen. Hoe jammer ook: denk dat zij helaas afwezig zullen zijn. Ze staan binnenkort op Le Guess Who en heb ze een maand geleden in Paradiso gezien. Weet niet of Michael Gira en metgezellen in zo'n korte periode ons landje weer zullen plezieren. Verder, heeft iemand enig idee of namen zoals Goat, Lamb of Paus wat zouden zijn? Zijn namen die misschien niet helemaal BKS zijn, maar ik zie met name Goat wel graag op een setting als BKS; dat zou de sfeer wel nog chiller/gezelliger en volledig maken.. Maar durf dus niet in te schatten of er meer BKS-mensen zijn die daar zo over denken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Lol, is Muse hier ergens genoemd?

Goat is van mij ook zeker welkom, en ik denk dat het ook wel bij BKS past. De andere twee namen ken ik niet echt.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Lamb zie ik eigenlijk nog wel de Three op Best Kept Secret afsluiten op vrijdag of zaterdag, maar dat kan net zo goed een andere artiest zijn. Pitch zie ik ook nog wel gebeuren.

Edit: En Goat lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Lamb zie ik eigenlijk nog wel de Three op Best Kept Secret afsluiten op vrijdag of zaterdag, maar dat kan net zo goed een andere artiest zijn. Pitch zie ik ook nog wel gebeuren.

Edit: En Goat lijkt me zelfs zeer waarschijnlijk.
Ik denk gewoon in de Two, is toch best een redelijk bekende naam. Heerlijke muziek overigens.

Gabriel blijft zo godsprachtig mooi _O_
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik denk gewoon in de Two, is toch best een redelijk bekende naam. Heerlijke muziek overigens.
Gabriel blijft zo godsprachtig mooi _O_

Vorig jaar sloot Tokimonsta een dag de Three af, dus daar zouden ze Lamb denk ik ook wel neer kunnen zetten. Two kan inderdaad ook.

Edit: En heerlijke muziek inderdaad, van mij mogen ze komen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken