WOO HAH! x Rolling Loud 2022 - Nieuws en Geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Gave samenwerking inderdaad! Zetten altijd wel wat moois neer. Nu toch wel benieuwd naar Woohah
 

LaFlame

Nieuw lid
16 nov 2021
4
0
Ik vind persoonlijk de samenwerking met rollingloud wel beetje jammer, maakt het wat minder authentiek. Vrees ook voor duurdere tickets / allerlei VIP-pakketten waardoor het voor normale bezoekers minder leuk gaat worden. Anyways, enorm veel hiphop artiesten die begin juli door europa aan het touren zijn, dus dit is persoonlijk wat ik hoop/denk: (sorry voor de typfout bij megan thee stallion :), iets te snel in elkaar gestoken )

262232419_1935646689941772_3436719605823041357_n.png
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik vind persoonlijk de samenwerking met rollingloud wel beetje jammer, maakt het wat minder authentiek. Vrees ook voor duurdere tickets / allerlei VIP-pakketten waardoor het voor normale bezoekers minder leuk gaat worden. Anyways, enorm veel hiphop artiesten die begin juli door europa aan het touren zijn, dus dit is persoonlijk wat ik hoop/denk: (sorry voor de typfout bij megan thee stallion :), iets te snel in elkaar gestoken )

Bekijk bijlage 821
Asap Rocky Rocky zou ik niet meer verewachten... Hij tourt meem met de Red Hot Chili Peppers en staat 10 juni al in nederland... volgensmij speelt jij tijdens woohah ook in noorwegen
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Kendrick zou ik wel nog een vette naam vinden en Cardi B i.p.v. Megan Three Staillions
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Weinig reacties? Vind het affiche ook tegenvallen, had na die samenwerking met Rolling Loud. Nee ik voel dit niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

jorenh78

Nieuw lid
22 jan 2022
2
2
Ik hoop wel dat er nog veel namen bijkomen maar vrees er een beetje voor... Zou graag voor de eerste keer gaan, dus opzicht mag niet te veel klagen met wie er al komt.
 

LaFlame

Nieuw lid
16 nov 2021
4
0
Jammer dat ze Plaiboi Carti (nog) niet op hun affiche hebben staan. Hij tourt wel degelijk dan door Europa en met Pi'rre Bourne en Trippie zou hij wel tussen het rijtje passen. Hij was ook aangekondigt voor hun 2020 editie als ik me goed herinner.
Aan de andere kant, wel blij met Maxo Kream, Don Toliver, Ka, Rico Nasty en Flo Milli.
Voor de rest, balen van de headliners. Zeker voor 100 euro voor een dagkaart en 250 euro voor combi (inclusief camping), wat totch al 70 euro duurder is dan de 2019 editie. Als je bv kijkt naar de headliners van Les Ardentes (Asap Rocky, Tyler the Creator, Megan Thee Stallion) zijn dat toch een pak relevantere namen dan Future - Dave - J. Cole.
 
Laatst bewerkt:

LaFlame

Nieuw lid
16 nov 2021
4
0
Rolling Loud Portugal heeft vandaag ook hun lineup bekend gemaakt. Ook daar geen Playboi Carti, dus die kunnen we ook al definitief schrappen voor WooHah
 

LaFlame

Nieuw lid
16 nov 2021
4
0
Oh cool! Ben benieuwd of ze hem echt pas na de bekendmaking van de eerste namen hebben geboekt zoals ze op hun socials beweren. De vrijdagticketprijs is nu ook 100 euro (was die niet eerst 60?), dus zou zomaar kunnen. In elk geval, heel knap van de organisatie om hem binnen te halen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Gisteren toch nog kunnen gaan. Er stond best een toegankelijk affiche klaar, dus hey laten we kijken wat het is.

Begonnen met Lionstorm. Het was lachwekkend slecht waardoor het wel weer vermakelijk werd. Daarna doorgegaan naar Cho. Heeft wel skills maar ik vind de songwriting niet top. Maar ok redelijke set maar helemaal mijn ding.

Toen was het tijd voor IDK. Was van te voren niet echt bekend met zijn werk. Maar ik vond erg tof klinken. Maar kapte al veel te vroeg de show af wat toch een vervelende bijsmaak geeft. Zwangere Guy dan. Toch weer een kans gegeven, en ik hoor ergens dat het goed klinkt. Maar om eerlijk te zijn kom ik niet door dat accent heen om het vermakelijk te vinden.

Toen stond Yung Lean op het programma. Had na die Vice docu wat albums geluisterd des tijds en toen vond ik het tof klinken. Een van de redenen dat ik ook kaartje had gekocht. Maar toen kwam een blonde dude het podium op. Verdomme dit is Joost die blijkbaar Yung Lean had vervangen. Maar goed, waar het andere artiesten op inzet te kort komt, doet Joost er alles aan om een knal show neer te zetten. En dat lukt ook hier weer gewoon.

Daarna eerst half uurtje gekeken van M Huncho gekeken. Deed zijn ding, niet per direct specht maar het mist wel overtuiging. En daarom door gegaan naar City Morgue. Ook een act waar ik best naar uitkeek. En hoewel het goed werd ontvangen had ik wederom niet het idee dat deze act het onderste uit de kan wilde halen. Het gaat allemaal een beetje op automatisch piloot.

Playboy Carti daarentegen had er wel zin. Brak heel de one af, toffe show, goede sound en lines, ook de performance was goed. Beste show van de dag, en misschien ook klaar om eens bij de Majors op hogere spots te staan.

Central Cee dan. Deed het goed bij het jeugdig publiek, maar deze oude knakker begreep er niet al te veel van. Helaas ook niet mijn ding. En toen was het tijd voor de headliner. Tsja…… die kwam duidelijk een zak geld ophalen en gaf geen fluit om zijn performance. Wat een armoe. En toch waren de vooral jonge fans er wel blij mee.

Mijn dag afgesloten met Trippie Redd. En die gaf gelukkig wel een harde show weg. Toffe visuals en zowel rapper als publiek had er zin in die dag.

eindconclusie:
1. Playboy Carti
2. Trippie Redd
3. IDK

Leuke dag gehad. Maar toch jammer dat toch wat shows tegenvielen door ongeïnteresseerde artiesten, want aan het gretig publiek zal het echt niet liggen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Gisteren toch nog kunnen gaan. Er stond best een toegankelijk affiche klaar, dus hey laten we kijken wat het is.

Begonnen met Lionstorm. Het was lachwekkend slecht waardoor het wel weer vermakelijk werd. Daarna doorgegaan naar Cho. Heeft wel skills maar ik vind de songwriting niet top. Maar ok redelijke set maar helemaal mijn ding.

Toen was het tijd voor IDK. Was van te voren niet echt bekend met zijn werk. Maar ik vond erg tof klinken. Maar kapte al veel te vroeg de show af wat toch een vervelende bijsmaak geeft. Zwangere Guy dan. Toch weer een kans gegeven, en ik hoor ergens dat het goed klinkt. Maar om eerlijk te zijn kom ik niet door dat accent heen om het vermakelijk te vinden.

Toen stond Yung Lean op het programma. Had na die Vice docu wat albums geluisterd des tijds en toen vond ik het tof klinken. Een van de redenen dat ik ook kaartje had gekocht. Maar toen kwam een blonde dude het podium op. Verdomme dit is Joost die blijkbaar Yung Lean had vervangen. Maar goed, waar het andere artiesten op inzet te kort komt, doet Joost er alles aan om een knal show neer te zetten. En dat lukt ook hier weer gewoon.

Daarna eerst half uurtje gekeken van M Huncho gekeken. Deed zijn ding, niet per direct specht maar het mist wel overtuiging. En daarom door gegaan naar City Morgue. Ook een act waar ik best naar uitkeek. En hoewel het goed werd ontvangen had ik wederom niet het idee dat deze act het onderste uit de kan wilde halen. Het gaat allemaal een beetje op automatisch piloot.

Playboy Carti daarentegen had er wel zin. Brak heel de one af, toffe show, goede sound en lines, ook de performance was goed. Beste show van de dag, en misschien ook klaar om eens bij de Majors op hogere spots te staan.

Central Cee dan. Deed het goed bij het jeugdig publiek, maar deze oude knakker begreep er niet al te veel van. Helaas ook niet mijn ding. En toen was het tijd voor de headliner. Tsja…… die kwam duidelijk een zak geld ophalen en gaf geen fluit om zijn performance. Wat een armoe. En toch waren de vooral jonge fans er wel blij mee.

Mijn dag afgesloten met Trippie Redd. En die gaf gelukkig wel een harde show weg. Toffe visuals en zowel rapper als publiek had er zin in die dag.

eindconclusie:
1. Playboy Carti
2. Trippie Redd
3. IDK

Leuke dag gehad. Maar toch jammer dat toch wat shows tegenvielen door ongeïnteresseerde artiesten, want aan het gretig publiek zal het echt niet liggen.
Indiaantje, leuk om nog een extra festival mee te pakken. Zijn er grote verschillen hoe Woo-Hah dat terrein gebruikt in vergelijking met BKS?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Indiaantje, leuk om nog een extra festival mee te pakken. Zijn er grote verschillen hoe Woo-Hah dat terrein gebruikt in vergelijking met BKS?
Tsja eigenlijk doet Woo Hah wat BKS van mij ook mag doen, ze houden het muzikale gedeelte een stuk compacter. Een beetje zoals in de begin jaren van BKS. Ik bezocht 3 stages en die stonden op de lokaties van de ONE,TWO en The Floor.

En buiten die kern is er meer ruimte voor vermaak of chillouts. De loopafstanden was dan ook een stuk minder dan op BKS. En dat was toch fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Geen festivalreports?

Zelf niet gegaan dit jaar, de line-up trok me niet ontzettend... Maar toen ik alle beelden voorbij zag komen had ik toch wel FOMO hoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken