Werchter Boutique 2026

Spreken van vroeger blijkbaar? Tijdens haar set.

Blijkbaar beslist door de instanties, in samenwerking met de veiligheidscel van Werchter.
Er wordt door de organisatie als presentatrice, net, gezegd dat het onweer ná twaalf zou plaatsvinden. Mja, is gewoon sneu.

Ja, ofwel las je vroeg genoeg af dat iedereen ook nog naar een veilige plaats geraakt, ofwel hou je mensen daar. Stopzetten een half uur voor het onweer zodat je iedereen de baan opstuurt tijdens mogelijks fel onweer zou pas echt onverantwoord zijn.

Op de plaatsen waar het nu onweert is er sprake van rukwinden tot 70-80km/h en hagelbollen van 3cm groot. Dat wil niet laten gebeuren met een publiek van 50.000 man. Of dat nu tijdens de show of de aftocht is.

Als organisatie zou ik alle aanwezigen de kans geven om volgend jaar Werchter Boutique met Madonna mee te maken aan de helft van de prijs.
Als Madonna Glastonbury doet dan is er kans dat ze ook Pinkpop en Werchter aandoet volgend jaar.

Als organisatie zou ik alle aanwezigen de kans geven om volgend jaar Werchter Boutique met Madonna mee te maken aan de helft van de prijs.
Dat is totaal onrealistisch... zou mooi zijn als ze Katy Perry terug weten te halen en voorrang op ticketverkoop geven.

Als Madonna Glastonbury doet dan is er kans dat ze ook Pinkpop en Werchter aandoet volgend jaar.
Zal hoogstens wat drankbonnen zijn. Madonna krijgt hier trouwens nooit de wij vol, laat staat dat Herman die nog zou boeken 🤣

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En dan de eerste zijn om commentaar te geven alst falliekant misloopt zeker?
Niet naar mij kijken. Ik lag bewusteloos onder een boom tijdens de Pukkelpopstorm en draag levenslang de gevolgen, ik zal dit nooit in twijfel trekken. Maar het is wel een feit dat sociale media en heel wat roepers soms voor een angstklimaat zorgen.

In deze is het voor alle duidelijkheid sowieso goede beslissing. Het zal verkeerd overgekomen zijn, ging mij vooral over hoe er soms niet naar feiten wordt gekeken, maar emotie. Hier zijn de feiten er.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Dat dachten wij in 2014 op Pinkpop ook. En dat draaide ook enorm snel om, daar hebben we toch wel heel veel geluk gehad.
Idd, dat ging toen razendsnel. Idem voor Pukkelpop 2011 (ik was op beiden aanwezig). Het grote verschil tussen deze 2, is dat men op Pinkpop lessen had getrokken uit het Pukkelpop drama. Maar hoe je het draait of keert, zo'n massa volk evacueren is niets niks. Op de weide, of op straat of de camping maakt weinig verschil uit. Je bent buiten. En opvang voor +25.000 of meer is onmogelijk.

Users who are viewing this thread