Werchter Boutique 2026

Oh, maar dat zeg ik niet hoor, wilde gewoon maar zeggen hoe het er hier aan toe gaat.


In de wc's kun je je water ook bijvullen, maar dat is echt onvoldoende. Ook daar zijn de wachtrijen echt lang.

Begrijpelijkerwijs staat er ook heel wat volk voor de tokens te kopen.. Maar voorzien dan wat shading. We zijn rond een uur of twee gegaan, en hebben toen een dik kwartier gewacht. Kan me voorstellen dat het nadien alleen maar erger is geworden.
Is het aan alle standen zo lang wachten of typisch dagevents? Druk aan die het kortst aan de Main en quasi niemand aan het Slope terrein?
Altijd moeilijk te managen, maar je weg wat kennende valt het meestal wel mee op die events. Dit uur wordt het moeilijkst, de laatste zonnekrachten, etenstijd. De druk op de standen zal nu het grootst zijn gok ik.

Vooraan aan de standen heb je wel die bomen maar hoe 'vol' zijn ze dit jaar en valt de schaduw dan correct?
 
Is het aan alle standen zo lang wachten of typisch dagevents? Druk aan die het kortst aan de Main en quasi niemand aan het Slope terrein?
Altijd moeilijk te managen, maar je weg wat kennende valt het meestal wel mee op die events. Dit uur wordt het moeilijkst, de laatste zonnekrachten, etenstijd. De druk op de standen zal nu het grootst zijn gok ik.

Vooraan aan de standen heb je wel die bomen maar hoe 'vol' zijn ze dit jaar en valt de schaduw dan correct?
Daarnet wat rond gewandeld. Aan de Barn was het wel druk even, NWW zag er ook wel druk uit. Het is zowat all over the place, denk dat het wat verspreid is door de hitte. Mensen zoeken overal wat de schaduw op.

Ze hebben hier en daar zo wel wat shading spots gemaakt met bruine tenten, maar dat had gerust nog iets meer mogen zijn tbh.
 
Daarnet wat rond gewandeld. Aan de Barn was het wel druk even, NWW zag er ook wel druk uit. Het is zowat all over the place, denk dat het wat verspreid is door de hitte. Mensen zoeken overal wat de schaduw op.

Ze hebben hier en daar zo wel wat shading spots gemaakt met bruine tenten, maar dat had gerust nog iets meer mogen zijn tbh.
Sorry voor de hoeveelheid vragen maar morgen zij wij van de partij en veronderstel dat ze niks gaan bijplaatsen gedurende de nacht ;)
 
Denk dat ze ook niet teveel van die schaduwdoeken willen hangen gezien de onweervoorspellingen voor vandaag en morgen. Niet gemakkelijk he.
 
Mensen zoeken het toch soms ook gewoon zelf toch?

Ik zag een foto passeren van tijdens Thijs en zag echt heel veel mensen zonder klak. Samengepropt onder een loden zon.
En als je moet rekenen op de gratis zonnecrème waarvan een ervaren festivalganger weet dat die heel snel op is heb je jezelf ook niet goed voorbereid.


Morgen doe ik in ieder geval aan zebradrinken.
 

Users who are viewing this thread