Werchter Boutique 2023

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Na die farce van vorige keer met die halve dagprogramma is Pink wel de laatste die ik terug wil op RW.
Of ze daarentegen alleen een wei kan verkopen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Voor alle duidelijkheid: de pagina die ik vond is duidelijk maar tijdelijk, zoals toen met Harry en de foute datum. Datum zal wel juist zijn maar verder alles onder voorbehoud dus. Zoals ik zei is het een pagina voor het rolstoelplatform, maar er zijn tickets te koop voor het veld en de golden circle, ook al is er geen platform in de golden circle volgens mij. Ticketprijzen zijn €108 en €159, btw.

Maar het meest opvallende dat ik nog niet had gezien, bij de info over de golden circle:

Trek zelf jullie conclusies maar :)
kijk aan
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Maar het meest opvallende dat ik nog niet had gezien, bij de info over de golden circle:
The ‘Golden Circle’ ticket grants you guaranteed access to the zone in front of the stage during P!NK’s performance.
Trek zelf jullie conclusies maar
Buiten deze, is er sprake van een andere "grote" dame die zou kunnen komen :sneaky:


(Swift gaat ook rond, net zoals Paul M. maar beide zijn jaarlijkse kost sinds uitstel...)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Pink voor Boutique dus.

Snap ik wel. Stond er nog heel recentelijk en ondanks alles verkocht ze haar dag (net) niet uit geloof ik.

Dan hebben we nog 1 (mogelijk) event over naast RW. Gaat vlot zo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op het forum van P!nk zijn ze zover nog niet 🤣. Die moeten het doen met een gerucht over een concert in Duitsland wat al 6 weken oud is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het nieuws heeft weer een mooi artikel gekregen op de homepage. Stuurt iemand weer een link naar studio Brussel 😂
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Pink voor Boutique dus.

Snap ik wel. Stond er nog heel recentelijk en ondanks alles verkocht ze haar dag (net) niet uit geloof ik.

Dan hebben we nog 1 (mogelijk) event over naast RW. Gaat vlot zo.
Rond Pink kunnen ze nog een dag bouwen. Years & Years nog maar is :LOL:.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
P!nk is prima toch? voor boutique?

Met een leuke dagvulling, hartstikke prima.

Ik heb zelf Pink al wel eens gezien op sziget, was harstikke tof. Maar ik hoef geen tweede keer.
Scheelt weer geld wat ergens anders in kan worden geïnvesteerd ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Die prijzen bij Harry Styles veranderde ook nog. Het is een leak he ...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Die prijzen bij Harry Styles veranderde ook nog. Het is een leak he ...
Wel ja, misschien is het nu nog een copy/paste van één of andere template.

Maar wat een Dumbo's zijn het toch, dat ze dan al de naam van de artiest invullen...

Dagje aangevuld met een pakweg Avril Lavigne, Lana Del Rey en bijvoorbeeld Dido zou wel nice zijn eigenlijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik had niet verwacht dat Pink nog groot genoeg was voor headliner van een dagevent. Kreeg het idee dat andere popqueens haar plek een beetje hadden ingenomen. Maar good for her
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Puur op basis van verkoopcijfers verwacht ik Avril Lavigne echt wel ergens op een festival volgend jaar.
Vorst uitverkocht en Ticketswap doet het ook goed precies.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Puur op basis van verkoopcijfers verwacht ik Avril Lavigne echt wel ergens op een festival volgend jaar.
Vorst uitverkocht en Ticketswap doet het ook goed precies.
Die tourt niet zo veel meer. Zou me verbazen als die volgend jaar weer de wereld over gaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken