Welkom op het vernieuwde Festileaks Forum

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ben ik de eerste die een bericht van meer dan 1000 tekens wil plaatsen? Is namelijk handig met het overzicht op de eerste pagina's van het draft spel :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ben ik de eerste die een bericht van meer dan 1000 tekens wil plaatsen? Is namelijk handig met het overzicht op de eerste pagina's van het draft spel :p
Haha ja dat denk ik wel. De limiet is er nu af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Bekend met errors op het forum vanochtend en de afgelopen dagen (sinds maandag). Oorzaak bekend en working on it, zou snel opgelost moeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Fireball

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik heb een vraagje, als je een waardering (duimpje) krijgt dan wordt het opgeteld bij je waarderingsscore. Maar als je een ander emoticon (bijvoorbeeld on fire, winning) krijgt als waarderingsscore dan wordt dit van je waarderingsscore afgehaald. Is dit bekend bij de moderatoren?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik heb een vraagje, als je een waardering (duimpje) krijgt dan wordt het opgeteld bij je waarderingsscore. Maar als je een ander emoticon (bijvoorbeeld on fire, winning) krijgt als waarderingsscore dan wordt dit van je waarderingsscore afgehaald. Is dit bekend bij de moderatoren?

De waardering werkt als volgt:

1641470330926.png
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Hmm, als iemand verdrietig nieuws deelt over een gevonden leak dat een tour niet doorgaat dus geen verdrietig symbooltje geven meer dus. Zonde voor de waarderingsscore (of iemand moet de titel slechtnieuwsbrenger willen worden ;) )
 
  • Geweldig
Waarderingen: Chiel

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Haha, kan aangepast hoor! Kunnen ook meer of minder reacties bij. Altijd al eens willen reageren met ??
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Haha, kan aangepast hoor! Kunnen ook meer of minder reacties bij. Altijd al eens willen reageren met ??
lewd minka kelly GIF
 
  • Haha
  • Confetti
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Heb ze aangepast, zodat je gewoon nog een sad bericht kunt sadden zonder de poster te benadelen. En een nieuwe dislike reactie toegevoegd specifiek voor die toepassing. Waarderingsscores zijn met terugwerkende kracht van toepassing:

1641543425356.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken