Welkom op het vernieuwde Festileaks Forum

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Na een aantal dagen nog steeds erg positief. Werkt erg fijn, overzichtelijk en de nieuwe opties zijn een toegevoegde waarde. De links werken eindelijk allemaal goed, gelijk door naar de nieuwste post. En ook opeens best wat nieuwe leden, good job!

En verbeterpuntje voor de mobiele versie. Ik mis daar het overzicht van de recent actieve topics, of kijk ik er overheen?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Na een aantal dagen nog steeds erg positief. Werkt erg fijn, overzichtelijk en de nieuwe opties zijn een toegevoegde waarde. De links werken eindelijk allemaal goed, gelijk door naar de nieuwste post. En ook opeens best wat nieuwe leden, good job!

En verbeterpuntje voor de mobiele versie. Ik mis daar het overzicht van de recent actieve topics, of kijk ik er overheen?
Thanks Jos!

Recent actieve topics vind je onderaan iedere topic-pagina. En op de forum-overzichtpagina vind je 'm in de sidebar rechts. Als je mobiel zit, moet je even op de 3 streepjes (hamburgermenu) aan de rechterbovenkant klikken om de sidebar uit te klappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Zelf merk ik trouwens dat de 'Nieuwe berichten' pagina lekker is om te gebruiken, die staat in het hoofdmenu (wanneer ingelogd): https://forum.festileaks.com/whats-new/posts/

Eerder gebruikte ik met name de Activity Wall maar bovenstaande page is gepersonaliseerd op wat je nog niet hebt gelezen. Op die manier relatief makkelijk om het forum bijgewerkt te houden.
 

Oasiss2.0

Nieuw lid
14 apr 2021
2
1
Even wennen, maar ziet er heel tof uit. Ik heb verder nog een probleempje.
Mijn account was Oasiss, maar ik heb dus geen idee meer welk mailadres ik ooit daarvoor heb gebruikt. Dus ik kan mijn wachtwoord daarvoor niet wijzigen. Weet iemand hoe dit eventueel kan worden opgelost. Anders maar als 2.0 door het Festileaksforumleven.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Even wennen, maar ziet er heel tof uit. Ik heb verder nog een probleempje.
Mijn account was Oasiss, maar ik heb dus geen idee meer welk mailadres ik ooit daarvoor heb gebruikt. Dus ik kan mijn wachtwoord daarvoor niet wijzigen. Weet iemand hoe dit eventueel kan worden opgelost. Anders maar als 2.0 door het Festileaksforumleven.
Hey Oasiss, dat probleem had ik dus ook... Jos heeft me daar meer dan prima mee geholpen! (y)
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Even wennen, maar ziet er heel tof uit. Ik heb verder nog een probleempje.
Mijn account was Oasiss, maar ik heb dus geen idee meer welk mailadres ik ooit daarvoor heb gebruikt. Dus ik kan mijn wachtwoord daarvoor niet wijzigen. Weet iemand hoe dit eventueel kan worden opgelost. Anders maar als 2.0 door het Festileaksforumleven.

Ik slide even in je DMs.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Is er een mogelijkheid om, wanneer je op de titel (of laatste pagina) van de recent actieve topics drukt, meteen bij de laatste reactie komt? Zou dat wel handig vinden. :)

Edit: Dit lijkt bij sommige topics wel te gebeuren. Bv nu bij actieve topics: Bij Rock Werchter en Pinkpop kom ik meteen bij de laatste pagina uit. Down the Rabbit Hole brengt me naar de eerste pagina.
Edit 2: En nu weer niet. :p Lijkt wat selectief te gebeuren.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Dat vind ik een moeilijke zin..

snl barbie GIF by Saturday Night Live


Is er een mogelijkheid om, wanneer je op de titel (of laatste pagina) van de recent actieve topics drukt, meteen bij de laatste reactie komt? Zou dat wel handig vinden. :)

Edit: Dit lijkt bij sommige topics wel te gebeuren. Bv nu bij actieve topics: Bij Rock Werchter en Pinkpop kom ik meteen bij de laatste pagina uit. Down the Rabbit Hole brengt me naar de eerste pagina.
Edit 2: En nu weer niet. :p

Hmm ja hij hoort je in principe naar het nieuwste bericht te sturen, of als je alles al gelezen hebt dan naar het laatste bericht. Mocht je dit vaker mis zien gaan, laat van je horon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Kleinigheidje: als je op Festileaks.com, dus de hoofdpagina, op Forumoverzicht klikt, dan kom je uit bij de Laatste bijdragen, ofwel de Activity Wall. Totaal niet storend, maar wellicht klopt er een linkje niet helemaal zoals hij bedoeld was...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Kleinigheidje: als je op Festileaks.com, dus de hoofdpagina, op Forumoverzicht klikt, dan kom je uit bij de Laatste bijdragen, ofwel de Activity Wall. Totaal niet storend, maar wellicht klopt er een linkje niet helemaal zoals hij bedoeld was...
Sharp as a knife. Aangepast!
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja, noted. Gebeurt ook buiten het forum om. Eens zien wat er aan de hand is..
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Zou het weer goed moeten doen. Mooi precies op tijd voor het DTRH nieuws.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
De tijd van de laatste post bij een topic kloppen niet altijd.

Voorbeeld: Ik zie in het Pinkpop topic dat Dennis iets heeft gepost op: Vandaag om 09:26. Dat zou de laatste post zijn geweest op het Pinkpop forum maar dat was veel later.

Weet iemand hoe dat komt?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
De tijd van de laatste post bij een topic kloppen niet altijd.

Voorbeeld: Ik zie in het Pinkpop topic dat Dennis iets heeft gepost op: Vandaag om 09:26. Dat zou de laatste post zijn geweest op het Pinkpop forum maar dat was veel later.

Weet iemand hoe dat komt?

Yes ik zag dat de time zome settings niet goed stonden, dus alles liep een uur achter. Volgens mij klopt 'ie nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken