Welke albums heb je volledig integraal mogen horen?

Gisteren bij Switchfoot geweest die hun album ‘the beautiful letdown’ integraal speelden.

Weet niet zo wat ik van dit concept moet denken. Aan de ene kant zijn dit soort concerten uniek, maar voor bands die nauwelijks in Europa of Nederland komen hoor ik toch liever een best of. Ondanks dat dit een prachtig album is die veel voor de band heeft betekend, staan er gewoon ook wat minder mooie nummers op. Aan het einde van de set toen het album klaar was en er nog 5/6 hitjes kwamen, was dat stiekem toch leuker.

Volgende week Yellowcard, en hiervoor geldt idem. Prachtig album dat Ocean Avenue, maar ook hier staan 3/4 nummers op die niet zo speciaal zijn.
Even terzijde, maar ik was dus gisteren ook in de Melkweg voor Magdalena Bay en na de show bleef er opvallend veel volk buiten wachten aan de artiestenuitgang, waren echt minstens nog 100 mensen die bleven hangen. Na een tijdje kwam dan blijkbaar de zanger van Switchfoot naar buiten gelopen met zijn gitaar om iets verderop aan de grachten nog een paar liedjes akoestisch te doen. Was wel grappig om te zien hoe die massa hem door de straat volgde, maar uiteraard wel een leuke ervaring voor de fans!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: gretz en redle

Users who are viewing this thread