Wat luister je nu?

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Heerlijk nummer. Ik ga voor Gravity Eyelids van dat album. Hopelijk een paar nummers van In Absentia tijdens de live shows volgend jaar.
Ik hoop met je mee! De band heeft genoeg geweldig materiaal voor een show van 2,5 uur met een goede dwarsdoorsnede van alle albums.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750

Mijn tip voor ieder op dit forum: Dijon.
Dit is mijn ontdekking van het jaar en ik heb zijn album op nummer 2 staan voor mijn lijstje voor de beste albums van 2021.
Deze video geeft een goede impressie van het album en de sfeer die het neerzet. Een aanrader voor iedereen hier!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Ik weet niet of er regels tegen zelfpromotie zijn, maar ik zou graag mijn eerste EP willen delen met jullie. Mocht dit niet oké zijn, laat het vooral weten, dan verwijder ik het.

Tijdje terug met een maat van mij voor vier dagen naar Duitsland gegaan. Justin Vernon style onszelf opgesloten in een hutje in het bos en alleen maar bezig geweest met muziek maken. Het was een hele toffe ervaring en deze EP is eruit gekomen. Ik zou het heel erg waarderen als jullie het zouden kunnen luisteren en delen met de wereld. Wees ook niet te beroerd om punten van kritiek te noemen, daarvoor zitten we eenmaal op het forum en ik waardeer jullie mening zeer! :')

<3

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Ik weet niet of er regels tegen zelfpromotie zijn, maar ik zou graag mijn eerste EP willen delen met jullie. Mocht dit niet oké zijn, laat het vooral weten, dan verwijder ik het.

Tijdje terug met een maat van mij voor vier dagen naar Duitsland gegaan. Justin Vernon style onszelf opgesloten in een hutje in het bos en alleen maar bezig geweest met muziek maken. Het was een hele toffe ervaring en deze EP is eruit gekomen. Ik zou het heel erg waarderen als jullie het zouden kunnen luisteren en delen met de wereld. Wees ook niet te beroerd om punten van kritiek te noemen, daarvoor zitten we eenmaal op het forum en ik waardeer jullie mening zeer! :')

<3

Ik had iets verwacht wat niet in mijn straatje zou liggen, maar ik ben eigenlijk blij verrast. Meer dan prima EP! Op zich ook een fijne stem om naar te luisteren redelijk gepingel. Enige met dit soort muziek is natuurlijk wel dat je vrijwel niet creatief kan zijn of, in ieder geval, overkomt. Maar goed, of jullie daar een invloed op hebben? Lijkt me niet. Al met al een goede eerste poging. Op naar meer!
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Klinkt erg mooi!!!! Fantastisch mooie stem ook. Erg benieuwd naar jullie andere materiaal. Vooral doorgaan want dit smaakt absoluut naar meer.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik weet niet of er regels tegen zelfpromotie zijn, maar ik zou graag mijn eerste EP willen delen met jullie. Mocht dit niet oké zijn, laat het vooral weten, dan verwijder ik het.

Tijdje terug met een maat van mij voor vier dagen naar Duitsland gegaan. Justin Vernon style onszelf opgesloten in een hutje in het bos en alleen maar bezig geweest met muziek maken. Het was een hele toffe ervaring en deze EP is eruit gekomen. Ik zou het heel erg waarderen als jullie het zouden kunnen luisteren en delen met de wereld. Wees ook niet te beroerd om punten van kritiek te noemen, daarvoor zitten we eenmaal op het forum en ik waardeer jullie mening zeer! :')

<3

Ik heb het nog niet helemaal geluisterd, maar op eerst gehoor vind ik het erg fijn klinken. Ik zou hier op een festival wel tijd voor maken ja. Maar ook een klein beetje kritiek (sorry ;)). Ik ga wel een beetje met Dave mee dat er soms iets meer variatie in mag wat mij betreft, ook op het gebied van je vocalen. Nu is het enkel een EP, maar ik denk dat het over je gehele repertoire dan langer mensen hun aandacht erbij kan houden.

Maar ik doe dit je niet na hoor. Chapeau.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ga redelijk mee met bovenstaande. Fijne stem, fijne sfeer. Ik zie dit vooral met een waterig zonnetje in de lente goed werken. Of met je eerste biertje op ene festival je kater van de vorige dag weg drinken als eerste optreden ook wel. Klein persoonlijk dingetje, ik vind het altijd een beetje storend als ik het verplaatsen van de vingers op de gitaar duidelijk kan horen zoals op het eerste nummer.

Ik denk dat je met recht heel erg trots op je eerste EP mag zijn :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Doet me in eerste instantie denken aan Sun Kil Moon / Mark Kozelek Leuke meerstemmige zang. In het eerste nummer klinkt het refrein iets te gehaast ofzo. Instrumentaal gepingel hoorde dat nog bij het eerste nummer?

Voor de rest vind ik de sferische stukken met gitaargepingel wel lekker klinken.

En de zang / meerstemmige zang spreken mij erg aan.

Mooi en lekker bezig. Vooral doorgaan en veel blijven proberen / experimenteren.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
De stem doet mij een beetje denken aan Airto.
Die heeft ooit meegedaan aan de Beste Singer-Songwriter en later ook nog the voice.

Klinkt erg leuk en goed! Als dit de eerste EP is, kan het alleen nog maar beter worden!
 
  • Geweldig
Waarderingen: nitotheno

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
laatst een paar keer het nieuwe sleep token album afgespeeld en ben wel geïntrigeerd. Dit is heel wat breder gegaan dan enkel het metal publiek

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Gisteren Yard Act geluisterd. Kende het totaal niet. Muzikaal mag er wellicht nog wat meer variatie in, al klinken de nummers heel catchy. Maar de gesproken zang vind ik persoonlijk geweldig.

Waarom zijn Britse bands vaak zo uitgesproken cool?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken