Wat luister je nu?

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.138
2.882
Altijd wel een hoopje Belgen op ESNS, gisteren David Numwami, vanavond Meskerem Mees, Noémie Wolfs en High Hi.
Vanavond wil ik sowieso ook Katy J Pearson kijken, morgen Lina_Raül Refree, SLIFT en Sassy 009. Voor de rest ken ik niet zo veel van de lineup maar dat is natuurlijk ook de bedoeling.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.086
297
Vond gister Queen's Pleasure (uit Amsterdam) en het Ierse NewDad erg tof.

Tijdschema voor vanavond en de komende dagen nog niet grondig bekeken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Queen's Pleasure is idd wel tof. Speelden 2019 ook goed op de popronde toen ik ze daar zag. Vond daarnaast gisteren David Walters, Yin Yin en May the Muse wel leuk. Hoogtepunt van de avond was echter toch dit. Sneeuw staat in brand volgens mijn Estse collega.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=jYrbBxfg0jQ[/video]

Vanavond minder tijd. FC Twente ;)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Net Alicia Edelweiss en Lor gezien, was beiden best tof, vooral Lor. Straks nog zeker OSKA, SKAAR, Tea Sofia en Joe & The Shitboys kijken. Voor de rest vooral veel ontdekken. :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.547
548
DeWolff - Bona Fide..

Dacht dat ik naar een nieuw nummer van The Black Keys aan het luisteren was. Trouwens wel lekker nummer hoor!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Black Country, New Road. Godverdomme wat een album. Soms (vaak!) valt een artiest die zo hard gehyped en door blogs gepusht wordt erg tegen.

Beestenplaat.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.638
2.211
Klopt ja bangelijk debuut van BC,NR.

Ook het debuut van TV Priest mag er zeker zijn, lekkere binnenkomer zoals ze dat dan noemen. :wink:
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Black Country, New Road. Godverdomme wat een album. Soms (vaak!) valt een artiest die zo hard gehyped en door blogs gepusht wordt erg tegen.

Beestenplaat.

Geweldig hoor. Wat had ik die afgelopen jaar graag gezien op Best Kept Secret. Maar dit jaar nog twee kansen. De hoop op een BKS in juni wordt steeds kleiner, maar BCNR in november op Le Guess Who? zou toch moeten lukken?!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Nieuwe single Gojira! Album komt op 30 april uit en bevat nog negen nummers, naast het al uitgebrachte Another World en deze single.
https://www.youtube.com/watch?v=3p85-KtgDSs
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Toch weer dank aan het algoritme van YouTube. Klinkt best lekker. Schijnt een nieuwe single van hun album te zijn. Blijkbaar nog best bekend in Duitsland, want ik zie dat ze daar in februari toch twee keer optreden (vanaf €42 ook nog eens).
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
900
748
Dit forum weer aanwakkeren onder het kader van;
Wat zijn artiesten die al geruime tijd een album uit hebben, maar je nu pas ontdekt/aan toekomt?
(Ik kon niet een topic hierop gebaseerd vinden, anders dan wat luister je nu?)

Mijn laatste verslaving is Phoebe Bridgers. Sinds een maandje +- aan het luisteren en ik kan echt niet stoppen met het luisteren van haar muziek. Elk nummer slaat bij me aan. Toch albums van 2017 en 2020.

Met als beste nummer toch wel Funeral imo:
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
566
476
Ik luister deze week/tien dagen StuBru. Iedere dag een jaar uit de 00's. Vandaag 2002. Dus alleen klappertjes uit 2002 toen oma nog jong was.
 

shyricci

Nieuw lid
8 dec 2018
1
0
Zoals gewoonlijk (lees: altijd) weer naar radio 538. Het blijft een van de weinige radiozenders waar good talk en muziek draait.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken