Wat luister je nu?

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
[video]https://www.youtube.com/watch?v=qryaZmxdK1A[/video]
21 april nieuw album van The Black Angels + een tour in de zomer. Had een perfecte headliner geweest voor Eindhoven Psych Lab, ben benieuwd waar ze nu komen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die Daily Mix playlists van Spotify zijn ook wel erg fijn, zit altijd wel een lijst tussen waar ik zin in heb
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dat is nog eens lekker thuis komen, 6 nummers Thee Oh Sees bij KEXP. Alleen jammer genoeg niet met twee drummers
[video]https://www.youtube.com/watch?v=R7jXfx2fCko[/video]
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Huhwat, blijkbaar hebben ze er al drie offline gehaald. Was wel gewoon het officiele kanaal van KEXP.
Er staan nog wel drie nummers op nu: https://www.youtube.com/user/kexpradio/videos

Edit: Ze staan er nu alweer op
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik luisterde net helaas naar de nieuwe Linkin park…

Weet je wat het is. Ik vind het opzich niet echt een heel slecht nummer. Maar je verwacht wat poppy met een goed alternatief laagje erover heen. Zonder dat laagje alternatiefheid klinkt Linkin Park als elk ander artiest. Dat is nu dus gebeurt.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
563
162
superginger wrote:
Ik luisterde net helaas naar de nieuwe Linkin park…


Weet je wat het is. Ik vind het opzich niet echt een heel slecht nummer. Maar je verwacht wat poppy met een goed alternatief laagje erover heen. Zonder dat laagje alternatiefheid klinkt Linkin Park als elk ander artiest. Dat is nu dus gebeurt.
Poppy kan idd bij LP, maar na t laatste album had ik dat voor de komende tijd niet meer van ze verwacht aangezien dat tov de albums daarvoor toch steviger was en meer leek op t oude werk. Nu t toch zo Poppy is en zoals je zegt niet dat alternatieve laagje heeft, is t na t vorige album wel een erg grote domper. Daarbij vind ik dit gewoon niet bij Linkin park passen, precies omdat t te veel pop is.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Prisoner van Ryan Adams !
1f642.svg

Me 2
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hoe kan Pitchfork hier een 6.2 voor geven?
Edgy zeker? Inderdaad zeer leuk en qua instrumentatie zeer gevarieerd album! Moet er wel nog een aantal keer doorheen gaan denk ik maar echt heel leuk album
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Pitchfork kun je niet altijd even serieus nemen. De ene keer geven ze een overdreven hoog cijfer, de andere keer een overdreven laag cijfer. Maar de nieuwe van Ryan Adams zou bij mij ook zeker een 8 gekregen hebben.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Sampha - (No One Knows Me) Like The Piano

Best goed nummertje. Lijkt me overigens ook een zekerheidje voor LL.
 

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
CD kast mooi geordend, dus nu lekker aan het draaien:

Radiohead - A Moon Shaped Pool
Incubus - Morning View
Avenged Sevenfold - Hail To The King
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Zo, een nieuwe maand! Tijd om weer een lijstje te posten:

1 - Tony Molina - 135
2 - Bazart - 62
3 - Daft Punk - 61
4 - Compact Disk Dummies - 54
5 - The xx - 48
6 - Glass Animals - 37
7 - Yung Internet - 32
8 - Gorillaz - 26
9 - Thundercat - 25
10 - Courtney Barnett - 21

Weinig nieuwe dingen geluisterd maar de nieuwe Thundercat is wel gaaf!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken