Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb 'm helemaal geluisterd, wel terwijl ik bezig was dus kan er nog niet helemaal een oordeel over vellen, maar ben het wel met je eens I guess. Luistert best lekker weg, maar roept niet het 'wauw' gevoel op. Toch lijkt het me wel tof en bijzonder om de samenwerking tussen die 4 muzikanten live te zien!
Erg gaaf. Je hoort vaak dat het album klinkt zoals de voorkant eruit ziet, en dat is in zekere zin ook wel zo. Heel atmosferisch ambient-album. Had 'm gisterenavond met oortjes in aan en dat is ook wel een goede manier om ernaar te luisteren, het is geen achtergrondmuziek want dan ervaar je het album niet genoeg. Zeker een aanrader als je van atmosferische ambient houdt. Niet al te lastig om te luisteren, vrij toegankelijk, maar dat maakt het helemaal niet slechter.
Toch een beetje teleurgesteld. Zeker geen slechte plaat, maar bij lange na niet zo indrukwekkend als The Earth is Not a Cold Dead Place en Those Who Tell the Truth.
Kendrick Lamar is dan weer een klassieker in wording, maar goed. Ik kwam hier om te vermelden dat ik positief verrast ben door Mogwai, klinkt echt mooi. Doet me aan Boards of Canada denken, lijkt me al helemaal tof met film erbij, dus ik ga denk ik ook wel naar het muziekgebouw.