Wat luister je nu?

Sjoerd wrote:
Nieuwe album van Iggy Pop net opgezet, ben benieuwd!

Vond het zelf een goed en prima album, maar niet de klapper waar ik stiekem een beetje op had gehoopt. Ben benieuwd wat je ervan vindt
simple-smile.png
Heb 'm helemaal geluisterd, wel terwijl ik bezig was dus kan er nog niet helemaal een oordeel over vellen, maar ben het wel met je eens I guess. Luistert best lekker weg, maar roept niet het 'wauw' gevoel op. Toch lijkt het me wel tof en bijzonder om de samenwerking tussen die 4 muzikanten live te zien!

Verdeurie hij plaatst m'n reactie niet.

2814 - 新しい日の誕生
en
Nmesh / t e l e p a t h テレパシー能力者 - ロストエデンへのパス

Black Lies wrote:
Verdeurie hij plaatst m’n reactie niet.

2814 – 新しい日の誕生

Wat vond je hier van?

Erg gaaf. Je hoort vaak dat het album klinkt zoals de voorkant eruit ziet, en dat is in zekere zin ook wel zo. Heel atmosferisch ambient-album. Had 'm gisterenavond met oortjes in aan en dat is ook wel een goede manier om ernaar te luisteren, het is geen achtergrondmuziek want dan ervaar je het album niet genoeg. Zeker een aanrader als je van atmosferische ambient houdt. Niet al te lastig om te luisteren, vrij toegankelijk, maar dat maakt het helemaal niet slechter.

Ontopic:
http://www.youtube.com/watch?v=rFBIkS3Qfxc

Toch een beetje teleurgesteld. Zeker geen slechte plaat, maar bij lange na niet zo indrukwekkend als The Earth is Not a Cold Dead Place en Those Who Tell the Truth.

Hoe lang is dat dan geleden voor je? Of bedoel je alleen Monastic Living dat je niets vindt?

Het debuutalbum vindt ik echt heel erg nice, maar de rest daarna kan me echt geen reet boeien.

Ik ga even Trance Frendz luisteren, nieuw album van Nils Frahm en Ólafur Arnalds. Misschien ook een interessante plaat voor Matthijs en Kos.

Slint - Spiderland
Kraftwerk - Man Machine

Zet vaker classics / essential albums op dit jaar merk ik, in plaats van flavor of the month borefests zoals Kendrick Lamar of Tame Impala.

Kendrick Lamar is dan weer een klassieker in wording, maar goed. Ik kwam hier om te vermelden dat ik positief verrast ben door Mogwai, klinkt echt mooi. Doet me aan Boards of Canada denken, lijkt me al helemaal tof met film erbij, dus ik ga denk ik ook wel naar het muziekgebouw.

Rico & Sticks - Gekkenhuis 8-O

(Niks mis met Kendrick Lamar. Die luisteren we over 10 jaar nog)

Komt Mogwai naar Nederland? Met een nieuw album?? Huh???
Officieel is het een soundtrack en de film met live muziek wordt 11 juni vertoond in muziekgebouw aan 't IJ als onderdeel van Holland Festival.

Toch maar weer eens opgezet, nu Suede op DTRH staat. Album nog net zo goed als in mijn herinnering. ;)

Users who are viewing this thread