Wat luister je nu?

Om vast in de stemming te komen voor Catch draai ik veel SG Lewis:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=xuLRKbsMiOI[/video]

Deerhunter - Fading Frontier
Ik weet het niet...Het kabbelt maar een beetje voort. En zeker niet rauwer dan Monomania, ik weet niet waar dat vandaan kwam.

Deerhunter – Fading Frontier
Ik weet het niet…Het kabbelt maar een beetje voort. En zeker niet rauwer dan Monomania, ik weet niet waar dat vandaan kwam.

Ik kom er toch ook nog niet helemaal in. Staan wel een paar nummers op die ik goed vind, maar het is naar mijn mening niet constant genoeg.

De nieuwe Beach House klinkt echt heel goed tot nu toe. Majorette en One Thing, wauw.

Black Lies wrote:
De band heet Fuzz? Nee, die ken ik niet.

Als je het aan mij vraagt het beste werk van Ty Segall. Hij is de drummer van Fuzz.

Oh, nou, dan zat ik er niet zo heel ver naast toch. Vond het artwork wel wat weg hebben van zo'n soort band plus John luistert daar veel naar weet ik. Ik ga het wel luisteren want vind dat ook altijd wel leuke plaatjes, maar ik zat niet te kutten :p

Solo project van de bassist van WU LYF brengt eindelijk zijn debuut EP uit. https://www.youtube.com/watch?t=59&v=bik8KnbsgpU

Wat is dit? Ziet eruit als Thee Oh Sees / Ty Segall iets?
Jup, band met Ty Segall en Chad Ubovich (van Mikal Cronin en Meatbodies), en nog een gitarist uit Ty Segalls band. En om je antwoord kloppend te maken: ze hebben ooit nog een live album uitgebracht op het label van John Dwyer (Thee Oh Sees). Maar volgens mij heeft elke garage/psych band uit de VS wel connecties met een van de twee.
En @thooomash hij is nog nergens officieel te luisteren, de 23e pas. Maar hier kan je 'm vinden.

Nu: WAND - 1000 Days

Even een top 10 van de laatste maand weer:

1. David Bowie - 154
2. Ought - 84
3. Protomartyr - 53
4. Deafheaven - 38
5. Arcade Fire - 29
6. Sun Kil Moon - 28
7. Death Grips - 28
8. Titus Andronicus - 25
9. Pet Shop Boys - 23
10. Ben Howard - 23

Heb Diamond Dogs van David Bowie heel veel aan staan laatste tijd. Wat een fantastisch album is dat zeg, niet beter dan de legendarische Ziggy Stardust maar toch wel dicht op een tweede plaats wat mij betreft. Underrated plaat van 'm.

Users who are viewing this thread