Wat luister je nu?

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>
Aestrid – Seattle Or Portland

Prima nummertje! Die hebben goed geluisterd naar the War on Drugs :).

The War on Drugs meets Placebo.

Oeh dat maakt me nieuwsgierig, ff luisteren.

E: War on Drugs meets Placebo klopt wel een beetje, hoe de gitaar loopt doet erg aan Placebo denken en de 'sfeer' van het nummer War on Drugs. De vocals zouden ook zo uit een of ander punk/new-wavebandje kunnen komen, Eagulls ofso.

Ik vind zijn stem soms ook wel op die van Placebo lijken.

OT:
reflektor.jpg

uL18IZrl457FjCkvE_hX3LKl_5UJTqE8pn0QmFvnYXUh7wkPqcfHPSFEIJUgjuERy3x2l7qvrQ=w300

Wauw, is dit Tool? Heel gaaf, maar ik had me toch iets anders voorgesteld bij de band Tool.

Blijft toch by far het best album, zoveel creativiteit op één plaat. verder voegt deze vernieuwde 10 yeaar anniversary edition niet heel veel toe, beetje de deluxe edition die dit fantastisch album nooit heeft gehad en hopelijk ook zodat de heel veel nieuwe fanboys naar het beste werk gaan luisteren :D

286939-emp.jpg

geen idee, niet dit :D

[video]http://www.youtube.com/watch?v=7Ajx-ABtbVM[/video]

Oh de tool die ik heb gehoord was schijnbaar een of andere DJ. Klonk ook wel gaaf tbh en je moet toegeven, wel vette artwork.

Oh de tool die ik heb gehoord was schijnbaar een of andere DJ. Klonk ook wel gaaf tbh en je moet toegeven, wel vette artwork.

ja geen idee, ik vind het vet, lelijk, super irritant, kinderlijk en toch wel weer wat hebben op hetzelfde moment :P

Heeft iemand een download link voor het Alt-J album? Heb 'm nog niet kunnen ontdekken en zie op spotify al mensen aan het luisteren...

JAJAJA :D, verder kan je op Piratebay wel altijd torrents vinden als je hem echt wilt downloaden, maar dan kan en mag ik hier uiteraard niet zeggen.

Slash_-_World_on_Fire.png

Users who are viewing this thread