Wat luister je nu?

RealEstateAtlas1400pixels.jpeg

Black Pistol Fire - Hush or Howl(Rock n Roll, blues/garagerock). Kan ook in het topic van nieuwe albums. Lekkere plaat.

Kaiser_Chiefs_-_Education%2C_Education%2C_Education_%26_War.jpg
Het nieuwe album van kaiser chiefs. beter dan de vorige maar zeker niet meer zo als vroeger. De rock is er ook een beetje van af veel gekke geluidjes/synths er doorheen. lichtpuntje: Bow & Arrows is nog wel een vrij leuk liedje.

Hoe zetten jullie die albumhoezen bij je post? mijn pogingen lijken allemaal te falen

lichtpuntje: Bow & Arrows is nog wel een vrij leuk liedje
Die + The Factory Gates en Misery Company vind ik ook nog wel oke, de rest valt erg tegen.

Ik luister nu een beetje deze geweldige live sessie van The War On Drugs op repeat. Ik zou er bijna voor naar BKS gaan :')

@wessel In de balk boven waar je je bericht typt staat een knop met img, en dan moet je daar een link naar een plaatje plakken. Dan doet ie het vanzelf

Bows & Arrows is een gaaf nummer! Moet nog steeds de rest van het album luisteren. Ik verwacht er best veel van.

ff wat snippertjes geluisterd maar niks voor mij de nieuwe Kaiser Chiefs. eerste twee albums stijgen toch erg boven de laatsten uit

@Pwoperfish

Waarom weet die man percies wat ik wil horen in muziek. wat een baas. zeg dat deze held eind dit jaar in nederland staat

Ben benieuwd naar een vol album van Bohicas, die EP klinkt best lekker in ieder geval.

Nu:
images

Damn wat wil ik die ooit nog een keer graag samen zien optreden :(

Wauw mijn mogelijkheid om een afbeelding te plaatsen is weg? Weet iemand die afkorting, zodat ik de link daartussen kan plaatsen?
Ontopic: Klaxonx - Myths of the near future

Users who are viewing this thread