Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Sowieso altijd weinig aandacht voor Rewire hier maar hun eerste aankondiging kwam dus ook vandaag. Qua grote namen weinig dat er echt uitspringt als heel bijzonder of moeilijk om te zien de voorbije jaren, maar uiteindelijk toch weer een sterke lineup vind ik! Die grote namen blijven van hoge kwaliteit en zoals gewoonlijk ook weer genoeg om te ontdekken.
Ik ben in ieder geval altijd blij met Anna von Hausswolff! Osmium is ook een mooie, evenals Ben LaMar Gay Ensemble. Weer veel te veel om te ontdekken. Dat kan ik toch niet allemaal bijhouden...?

• Leuk
Waarderingen: Thisso
468308228_880908247526216_7421979867769084163_n.png

Eerste namen voor Holland International Blues Festival.
@hollandbluesfest kondigt een groot deel van het programma aan! Onder andere Bonnie Raitt, Melissa Etheridge, Seasick Steve en de Robert Cray Band komen op 20 en 21 juni 2025 naar Blues Village Grolloo; dat onlosmakelijk is verbonden met het genre door Harry Muskee die in het dorp Cuby and the Blizzards oprichtte. De kaartverkoop start vrijdag 29 november om 10:00 uur. Meer info via mojo.nl/hibf.

𝗩𝗿𝗶𝗷𝗱𝗮𝗴 𝟮𝟬 𝗷𝘂𝗻𝗶
Bonnie Raitt | Robert Cray Band | Jenny Don’t And The Spurs | Pokey Lafarge | Early James | Dawn Brothers

𝗭𝗮𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴 𝟮𝟭 𝗷𝘂𝗻𝗶
Melissa Etheridge, | Seasick Steve | D.K. Harrell | Connor Selby | Leif De Leeuw Band | Tami Nielson

• Leuk
Waarderingen: Rincewind en PJ
@wenteldave long shot, maar heb jij enig zicht op een eerste aankondiging van Midsummer Prog? Ik zat net even terug te bladeren en vorig jaar kwam de eerste aankondiging op 1 november en de tweede enkele weken later. Nu is het festival een maand vervroegd (en van locatie veranderd) en hebben we nog niets.

Ik zou graag wat weten in verband met de planning volgend jaar en bijvoorbeeld een keuze tussen Midsummer Prog en Sonic Whip.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
@wenteldave long shot, maar heb jij enig zicht op een eerste aankondiging van Midsummer Prog? Ik zat net even terug te bladeren en vorig jaar kwam de eerste aankondiging op 1 november en de tweede enkele weken later. Nu is het festival een maand vervroegd (en van locatie veranderd) en hebben we nog niets.

Ik zou graag wat weten in verband met de planning volgend jaar en bijvoorbeeld een keuze tussen Midsummer Prog en Sonic Whip.
Absoluut een long shot. Heb niet echt veel informatie, eerlijk gezegd. Ik had wel iets opgevangen van een mogelijke goedmaker voor een bepaalde annulering, maar weet niet hoe actueel dat nog is. Denk niet dat Sonic Whip gaat uitverkopen voordat de eerste namen van Midsummer Prog bekend zijn, dus wie weet helpt dat iets.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Absoluut een long shot. Heb niet echt veel informatie, eerlijk gezegd. Ik had wel iets opgevangen van een mogelijke goedmaker voor een bepaalde annulering, maar weet niet hoe actueel dat nog is. Denk niet dat Sonic Whip gaat uitverkopen voordat de eerste namen van Midsummer Prog bekend zijn, dus wie weet helpt dat iets.
Thanks! Dat helpt inderdaad wel iets, maar het gaat met name ook op het eventueel organiseren van overnachting en dergelijke. Maar goed, we hebben nog wel even te gaan. Hopelijk komen ze wel voor het eind van het jaar met wat namen!

Thanks! Dat helpt inderdaad wel iets, maar het gaat met name ook op het eventueel organiseren van overnachting en dergelijke. Maar goed, we hebben nog wel even te gaan. Hopelijk komen ze wel voor het eind van het jaar met wat namen!
Aangezien het prog is, Dunk is een weekje later en die komen begin december met namen als het goed is.

• Leuk
Aangezien het prog is, Dunk is een weekje later en die komen begin december met namen als het goed is.
Ah, sowieso interessant om te zien wat Dunk gaat neerzetten. Die hebben ook altijd wel verleidelijke line-ups. Afgelopen keer was net ietsje te mager om me over de streep te trekken, maar ik sluit zeker niet uit dat het ze één van de komende edities wel gaat lukken.

Ah, sowieso interessant om te zien wat Dunk gaat neerzetten. Die hebben ook altijd wel verleidelijke line-ups. Afgelopen keer was net ietsje te mager om me over de streep te trekken, maar ik sluit zeker niet uit dat het ze één van de komende edities wel gaat lukken.
Mijn early bird combi is al binnen, nu nog even afwachten dat de lineup wat meevalt 🤞
Mwa, Dunk! zit natuurlijk wel een heel stuk minder in de proghoek.
Nee zeker geen prog festival, maar er is toch altijd wel wat te vinden.

• On fire
Eerste namen voor Grolloo. En dan nu in juiste topic....
Was er wel vergeten bij te zeggen dat ik er al een post over had gedaan ;)

Aardige eerste drop van Sniester:
Soft Play, Peter Xan, Barbee, Castle Rat, Mould, Fiep, Yo Diablo, Test Plan, The Oozes, Grote Geelstaart, Silverbacks, The 113, Jools, Marcel, C Turtle, Green Milk From The Planet Orange, Lézard, Electric Eel Shock, Zahn, Oh Boland, Beach Bønes, Arse, Split Dogs, Boskat, Bikini Beach, Affaire, State Power, Bloed, Slobheads, Fit, Ramkot, Bilk, Magic Tom & Yuri, Bongloard, Monsterwatch, Soapbox

Aardige eerste drop van Sniester:
Soft Play, Peter Xan, Barbee, Castle Rat, Mould, Fiep, Yo Diablo, Test Plan, The Oozes, Grote Geelstaart, Silverbacks, The 113, Jools, Marcel, C Turtle, Green Milk From The Planet Orange, Lézard, Electric Eel Shock, Zahn, Oh Boland, Beach Bønes, Arse, Split Dogs, Boskat, Bikini Beach, Affaire, State Power, Bloed, Slobheads, Fit, Ramkot, Bilk, Magic Tom & Yuri, Bongloard, Monsterwatch, Soapbox
Vind dat hier echt veel moois tussen staat 👌

Users who are viewing this thread