Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Had toch meer verwacht van dit festival op basis van hoe ze het voorstelden bij de aankondiging.
Heb bvb niet de indruk dat de namen groter zijn dan die van de Nederlandse editie
Ja vooral eens met de laatste opmerking. Op de Maastricht editie hadden we oa Amenra, Russian Circles en Rotting Christ die ik alle drie groter inschat dan de grootste nu bekende naam Enslaved. Ik had echt dat pakketje van Behemoth verwacht hier.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Blues Peer kondigt nieuwe namen aan.
Seasick Steve, Pokey Lafarge, JD McPherson, Heather Nova, Samantha Fish, Ana Popovic, Levellers, James Hunter, GA-20 en Early James pronkten al op onze affiche voor met Pinksteren. Komen daar nu bij:

Lee Fields, Solomon Hicks, Novastar, Equal Idiots, Delta Generators,
Nat Myers!

BRDCST 2025, AB, Brussel
1737636071722.png1737636100375.png1737636124737.png

Had gehoopt op Fennesz, Seefeel, Good Sad Happy Bad en Nala Sinephro die hetzelfde weekend wel op Rewire spelen.

Laatst bewerkt:
Sofi Tukker op Tomorrowland, die had ik nu precies wel graag ergens anders gezien.

Echt totaal oneens. Ik heb ze nog niet live gezien, maar die kunnen toch best een indiefestivalpubliek inpakken?
Ja meningen verschillen. Ik vond het op Down the Rabbit Hole maar een platte bende. Voor de vorm even mijn mening van twee jaar geleden opgezocht:

Zondag het absolute dieptepunt van het festival meegemaakt. Sofi Tukker is echt de platste kutband die ik ooit heb gezien. Het maakt me echt niet uit dat zo veel mensen het een feestje vonden, die band mag echt ver wegblijven van de Majors in Nederland en lekker naar de Mysterylands/Tomorrowlands van deze wereld verbannen worden.
Maar ik ben mij er ook van bewust dat mijn eenzijdige haat groter is dan een hoop anderen, en ze zullen de komende jaren ook vast weer op PP/RW belanden

Oh maar als je dat doen zo hebt geschreven is dat wel een zeer toepasselijk argument, vind ik. :)

Zoals ik al zei, ik heb ze nog nooit live gezien. Maar ik vind de nieuwe plaat wel leuk.

Bij Tomorrowland lezen ze aandachtig jouw posts, blijkbaar. :)

Wat een verschrikkelijke poster, daar heb je toch helemaal niks aan als bezoeker, zo'n muur van tekst. Wel lekker makkelijk natuurlijk dat ze hiermee in een klap van alle discussies over lettergroottes en posterposities af zijn, en ze hoeven volgens mij ook niet hun best te doen op marketing om uit te verkopen, dus als organisatie snap ik het wel. Maar ik hoop niet dat andere festivals dit trucje overnemen 😅

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wat een verschrikkelijke poster, daar heb je toch helemaal niks aan als bezoeker, zo'n muur van tekst. Wel lekker makkelijk natuurlijk dat ze hiermee in een klap van alle discussies over lettergroottes en posterposities af zijn, en ze hoeven volgens mij ook niet hun best te doen op marketing om uit te verkopen, dus als organisatie snap ik het wel. Maar ik hoop niet dat andere festivals dit trucje overnemen 😅
Ik ben net na "DJ Boring" in slaap gevallen bij het lezen van de poster.

• Haha
Waarderingen: Jamel en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread