Verzameltopic overige Belgische festivals 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.563
11.081
Dunk voegt nog 3 namen toe.
Ook even hier mijn enthousiasme tonen.

Din of celestial birds speelt een eerste show buiten de UK. En of ik daar ga bij zijn!
En ook Oh Hiroshima, de nieuwste aanwinst van pelagic records, is uiteraard een mooie naam. Die derde moet ik nog even gaan ontdekken.
Closure in Moscow is in alles geen typische Dunk-band, dus vind het best bijzonder dat ze er staan. Nou ben ik ook niet echt groot fan, dus dat zegt misschien wel al iets, haha. Oh Hiroshima is altijd goed en ook fijn om te zien dat ze eindelijk hun gemiste show gaan inhalen! Line-up wordt weer langzaamaan beter en beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Eerste mooie worp namen voor REGGAE GEEL: vr 2augustus en 3 augustus 2024: twee volwaardige festivaldagen
Headliners Julian Marley and the Uprising (vr), Arrested Development (za)
Subs: Alborisie & the Shengen Clan (za), Cimarons (vr), Skip Marley (za)
Basis: Duane Stephenson (vr), Maria Brown (vr), Dezarie, Jah Li (za), BLVK H3RO (vr)
 
Laatst bewerkt:

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Een aantal nieuwe namen voor Dranouter:
Huidige aangevulde line-up:
vrijdag: Fanfara Station, Think of One, Ise, Phlox, Kommil Foo & Brussels Jazz orchestra, Het Zesde Metaal, het ierse Villagers en Novastar.
zaterdag: Willem Vermandere, Cabana Belgica, New Flemish Masters, Jan de Smet & de grote Luxe, Kila, Douglas Firs, The Longest Johns met hun Sea Santy's, SpInvis, Brihang, Froukje en the Waterboys
zondag: Bipolar Bows, Embrun, Tom & Aurelie, Puuuluup, Eskies, Stavroz, Mooneye, Compact Disk Dummies, Goose en Suzanne Vega
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.563
11.081
Dunk voegt nog 3 namen toe.
Ook even hier mijn enthousiasme tonen.

Din of celestial birds speelt een eerste show buiten de UK. En of ik daar ga bij zijn!
En ook Oh Hiroshima, de nieuwste aanwinst van pelagic records, is uiteraard een mooie naam. Die derde moet ik nog even gaan ontdekken.
We gaan hierop door want Dunk! heeft ook het Zuid-Koreaanse Jambinai toegevoegd! Als dat geen fijne boeking is, dan weet ik het ook niet meer. Onverwacht, dat wel, want ik had ze niet al zo snel in Europa terug verwacht.

Oh, en ik denk dat Wang Wen er binnenkort toch ook bij komt, aangezien die langzaam hun tour aan het uitrollen zijn. Dat zou al helemaal fantastisch zijn.
417485681_918664146286334_3287156621451036392_n.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.643
We gaan hierop door want Dunk! heeft ook het Zuid-Koreaanse Jambinai toegevoegd! Als dat geen fijne boeking is, dan weet ik het ook niet meer. Onverwacht, dat wel, want ik had ze niet al zo snel in Europa terug verwacht.

Oh, en ik denk dat Wang Wen er binnenkort toch ook bij komt, aangezien die langzaam hun tour aan het uitrollen zijn. Dat zou al helemaal fantastisch zijn.
417485681_918664146286334_3287156621451036392_n.jpg
Sterker nog: Wang Wen is al aangekondigd voor Dunk!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Botanique rondt de affiche van hun eendagsfestival All Access af met: Loverman, Mandy,Indiana, David Numwami, Kabeaushe, Radio Hito, NAH en Youniss.

Absurd goede affiche voor de 25 euro die het in early bird (Botacarte) kostte.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.996
Damn! Was het geld al meer dan waard maar dit is dan nog een dikke upgrade. Blij met mijn ticketje.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
102
120
Kosheen erbij voor de fonnefeesten de gratis zuster van lokerse feesten.
Ze zijn daar een goeie line up aan het samenknutselen.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Vorig jaar spontaan bij uitgekomen, dit jaar maar op reprise: Rock Olmen heeft zijn programma gedropt.

Vrijdag 26 juli 2024
  • Arsenal
  • Circa Waves
  • Millionaire
  • The Hickey Underworld
  • Egyptian Blue
  • Black Leather Jacket
  • Jeroen Delodder
  • Barno Koevoet & The Duijmschpijkers
  • Steve
  • Stay Idle
  • Boskat
Zaterdag 27 juli 2024
  • Levellers
  • Channel Zero
  • John Coffey
  • The Guru
  • Rhea
  • Bluai
  • Ise
  • Campus
  • Cornflames
  • Superstyling
  • Mind Rays
  • Dammit
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.615
862
𝗗𝗼𝘄𝗻 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗲𝗮: 𝗵𝗲𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 '𝗟𝗶𝘃𝗲 𝗖𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁 𝗕𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗙𝗲𝘀𝘁𝗶𝘃𝗮𝗹' 𝗶𝗻 𝗞𝗻𝗼𝗸𝗸𝗲-𝗛𝗲𝗶𝘀𝘁!
Bereid je voor op een onvergetelijke zomerervaring, want van vrijdag 2 augustus tot en met zondag 4 augustus 2024 wordt het evenementenstrand van Knokke-Heist omgetoverd tot een muzikaal paradijs met het gloednieuwe 'live concert beach festival' 𝗗𝗼𝘄𝗻 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗲𝗮!
Het belooft een drie dagen lang fantastisch spektakel te worden met live muziek in een idyllische strandsetting en een niet te missen line-up.
𝗩𝗥𝗜𝗝𝗗𝗔𝗚 𝟮 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
METEJOOR
MAKSIM
𝗭𝗔𝗧𝗘𝗥𝗗𝗔𝗚 𝟯 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
NATALIA
GUSTAPH
𝗭𝗢𝗡𝗗𝗔𝗚 𝟰 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
AXELLE RED
NOVASTAR

Op vrijdag 2 augustus trappen we het festival af met twee geweldige acts: 𝗠𝗮𝗸𝘀𝗶𝗺 zal de avond inluiden met zijn opzwepende hits, gevolgd door 𝗠𝗲𝘁𝗲𝗷𝗼𝗼𝗿 die het strand zal laten bruisen met zijn vele hits.
Op zaterdag 3 augustus betreedt de onnavolgbare 𝗚𝘂𝘀𝘁𝗮𝗽𝗵 het podium, België's Eursong-trots! Hij zal worden bijgestaan door een very special guest die we later zullen aankondigen!
Op zondag 4 augustus sluiten we het festival af met twee gevestigde waarden in de Belgische muziekscène. Eerst betovert 𝗔𝘅𝗲𝗹𝗹𝗲 𝗥𝗲𝗱 het publiek met het beste uit haar 30-jarige carrière, gevolgd door de immer charismatische 𝗡𝗼𝘃𝗮𝘀𝘁𝗮𝗿 die ons zal laten wegdromen in de prachtige zonsondergang van Knokke-Heist.

Tickets te koop aan 36€ via www.downbythesea.be
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
697
634
𝗗𝗼𝘄𝗻 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗲𝗮: 𝗵𝗲𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 '𝗟𝗶𝘃𝗲 𝗖𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁 𝗕𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗙𝗲𝘀𝘁𝗶𝘃𝗮𝗹' 𝗶𝗻 𝗞𝗻𝗼𝗸𝗸𝗲-𝗛𝗲𝗶𝘀𝘁!
Bereid je voor op een onvergetelijke zomerervaring, want van vrijdag 2 augustus tot en met zondag 4 augustus 2024 wordt het evenementenstrand van Knokke-Heist omgetoverd tot een muzikaal paradijs met het gloednieuwe 'live concert beach festival' 𝗗𝗼𝘄𝗻 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗲𝗮!
Het belooft een drie dagen lang fantastisch spektakel te worden met live muziek in een idyllische strandsetting en een niet te missen line-up.
𝗩𝗥𝗜𝗝𝗗𝗔𝗚 𝟮 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
METEJOOR
MAKSIM
𝗭𝗔𝗧𝗘𝗥𝗗𝗔𝗚 𝟯 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
NATALIA
GUSTAPH
𝗭𝗢𝗡𝗗𝗔𝗚 𝟰 𝗔𝗨𝗚𝗨𝗦𝗧𝗨𝗦
AXELLE RED
NOVASTAR

Op vrijdag 2 augustus trappen we het festival af met twee geweldige acts: 𝗠𝗮𝗸𝘀𝗶𝗺 zal de avond inluiden met zijn opzwepende hits, gevolgd door 𝗠𝗲𝘁𝗲𝗷𝗼𝗼𝗿 die het strand zal laten bruisen met zijn vele hits.
Op zaterdag 3 augustus betreedt de onnavolgbare 𝗚𝘂𝘀𝘁𝗮𝗽𝗵 het podium, België's Eursong-trots! Hij zal worden bijgestaan door een very special guest die we later zullen aankondigen!
Op zondag 4 augustus sluiten we het festival af met twee gevestigde waarden in de Belgische muziekscène. Eerst betovert 𝗔𝘅𝗲𝗹𝗹𝗲 𝗥𝗲𝗱 het publiek met het beste uit haar 30-jarige carrière, gevolgd door de immer charismatische 𝗡𝗼𝘃𝗮𝘀𝘁𝗮𝗿 die ons zal laten wegdromen in de prachtige zonsondergang van Knokke-Heist.

Tickets te koop aan 36€ via www.downbythesea.be
Is blijkbaar van dezelfde gasten die achter Kamping Kitsch zitten.
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
230
86
Nieuwe namen voor Blues Peer waaronder mr Paul and the low riders op zaterdag en Trixie Whitley en Jett Rebel op zondag;
In totaal zijn er nu 26 namen bekend.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Dit jaar op Crammerock twee grote namen uit de Nederlandse muziekscene. Al is het waarschijnlijk nog drie maanden wachten op deze namen ;).
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
688
471
Vorig jaar spontaan bij uitgekomen, dit jaar maar op reprise: Rock Olmen heeft zijn programma gedropt.

Vrijdag 26 juli 2024
  • Arsenal
  • Circa Waves
  • Millionaire
  • The Hickey Underworld
  • Egyptian Blue
  • Black Leather Jacket
  • Jeroen Delodder
  • Barno Koevoet & The Duijmschpijkers
  • Steve
  • Stay Idle
  • Boskat
Damn, hiervoor was ik wel even naar Olmen afgezakt, maar helaas op vakantie. Mooie line-up wel!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken