Verzameltopic overige Belgische festivals 2022

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Ben de livestream van TML aan het bekijken.

Hardwell zou spelen, maar samen met hem staat er een dude met een hoed en een andere mafketel op het podium achter de draaitafel.

Ik heb geen idee wie dat zijn, maar de dames in het publiek kunnen de tranen niet tegenhouden.

Bizar.
Sterkte.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Ben de livestream van TML aan het bekijken.

Hardwell zou spelen, maar samen met hem staat er een dude met een hoed en een andere mafketel op het podium achter de draaitafel.

Ik heb geen idee wie dat zijn, maar de dames in het publiek kunnen de tranen niet tegenhouden.

Bizar.
Waar kan je die livestream vinden? Hopen dat ze volgend weekend Immer Hansi uitzenden.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Waar kan je die livestream vinden? Hopen dat ze volgend weekend Immer Hansi uitzenden.
Gwn de site van TML zelf

 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Yes, wel jammer van Zebrahead en benieuwd wie die secret show zal worden.
Ja ik ook inderdaad, bij de nieuwe toevoegingen vond Kill The Logo wel interessant klinken. En ik kwam er gisteren ook achter dat The Kids bekend gemaakt waren in de tussentijd welke ik had gemist.

Nu ben ik geen punk kenner, en ga meer mee met een vrienden groep die er idolaat van zijn. En ik moet nog wat kleinere bandjes gaan luisteren voor de zaterdag. Dus als er suggesties zijn:
Vrijdag:
Altitude, Rotzak, Roughneck Riot, The Real Mckenzies, Authority Zero, The Flatliners, stukje A Wilhelm Scream en stukje Useless ID, The Bouncing Souls, Comeback Kid, Descendents (wil ik eigenlijk volledig zien, maar toch nieuwsgierig om even te gluren bij the secret show). Jaya TheCat

Drunktank,
Drunktank, Downway of Little Teeth, The Venmous Pinks of Badger, Misconduct of Spider, The Decline, Kill The Logo, The Kids, Belverde, Adrenalized, No Fun At All, D.R.I., Sick Of It All, Circle Jerks, Lagwagon en stukje DF, Mad Caddies.

Maak er nog gigantische blunders door iets niet te zien, dam hoor ik het graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Crammerock voegt Wolfmother, Goldband en Novastar toe. Wederom meh.
Goldband zie je inderdaad overal, ik vind ze geweldig dus ben er blij mee. Wolfmother en de Joost zijn toch ook mooie toevoegingen.
Toch een heel sterke lineup imo, vooral voor de prijs van ticket(s)
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Ja ik ook inderdaad, bij de nieuwe toevoegingen vond Kill The Logo wel interessant klinken. En ik kwam er gisteren ook achter dat The Kids bekend gemaakt waren in de tussentijd welke ik had gemist.

Nu ben ik geen punk kenner, en ga meer mee met een vrienden groep die er idolaat van zijn. En ik moet nog wat kleinere bandjes gaan luisteren voor de zaterdag. Dus als er suggesties zijn:
Vrijdag:
Altitude, Rotzak, Roughneck Riot, The Real Mckenzies, Authority Zero, The Flatliners, stukje A Wilhelm Scream en stukje Useless ID, The Bouncing Souls, Comeback Kid, Descendents (wil ik eigenlijk volledig zien, maar toch nieuwsgierig om even te gluren bij the secret show). Jaya TheCat

Drunktank,
Drunktank, Downway of Little Teeth, The Venmous Pinks of Badger, Misconduct of Spider, The Decline, Kill The Logo, The Kids, Belverde, Adrenalized, No Fun At All, D.R.I., Sick Of It All, Circle Jerks, Lagwagon en stukje DF, Mad Caddies.

Maak er nog gigantische blunders door iets niet te zien, dam hoor ik het graag.
Genieten van het domein, veel groen en ruimte. (En de Belgian Beer Bar moet je ook wel eens doen).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Crammerock, alles uitverkocht behalve vrijdagtickets. Damn. Die verkopen volgens mij ieder jaar sneller en sneller uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ik vind de line-up van Crammerock zeker sterk dit jaar, Wolfmother, Elbow, panda dub, triggerfinger, kaiser chiefs en nog wat extra mooie kleine belgische bandjes
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken