Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Staat nochtans op de mainstage van 8 tot half 10 :p (of bedoelde je een live set..?)

Dekmantel heeft alleen weekendkaarten. En ik moet eerst maar eens een dagje met zulke muziek bezoeken voor het een heel weekend gaat worden. (Wat wss niet helemaal mijn ding is)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Zal voor mij alleen Steve Reich worden denk ik, als is die donderdag ook echt super gaaf.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel wrote:
Dekmantel heeft alleen weekendkaarten.
Nee joh dagkaarten gaan later in de verkoop. Is wel een dj-set dus als je hem live wilt zien moet je wachten tot volgend jaar.

Serieus? Shit, nooit geweten. Tickets zijn wel altijd snel weg als ik me niet vergis.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Nirwana voegt weer wat namen toe:
Starsailor , DeWolff, Paceshifters, De Likt, D.C. Dedley's, Musest, Living Theory, Callahan Clearwater Revival, Rediohead en The Adele Project
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Draaimolen komt deze week met nieuws. Waarschijnlijk nog geen namen maar wel info over het evenement.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Oranjepop komt met Andy Frasco, Thijs Boontjes Dans- en Showorkest, Jeangu Macrooy en The Hubschrauber. Deze sluiten aan bij eerder bekend rijtje: Navarone, Indian Askin, AVI ON FIRE, Pink Oculus.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Valkhof Festival 2017 komt in zicht en het goede nieuws is: #valkhof17 belooft weer een zinderend zomerse editie te worden!

Van 15 t/m 21 juli wordt het prachtige Valkhofpark omgetoverd tot een muzikale oase waar je tussen het groen, kunt genieten van de zomer én de Vierdaagsefeesten, een magische plek waar je een week lang nieuwe muziek ontdekt. Morgen de eerste 14 namen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Valkhof Festival is toch wel een bijzonder mooi festival. Ieder jaar opnieuw weer fraaie programmering, met altijd kleine juweeltjes. Vorig jaar onder andere Protomartyr (wauw), Formation, Dollkraut, Odsissee, John Coffey, Banganagangbangers.

En dat in mijn achtertuin, wat wil je nog meer ;-)

Benieuwd naar de eerste namen morgen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Valkhof Festival is toch wel een bijzonder mooi festival. Ieder jaar opnieuw weer fraaie programmering, met altijd kleine juweeltjes. Vorig jaar onder andere Protomartyr (wauw), Formation, Dollkraut, Odsissee, John Coffey, Banganagangbangers.

Vergeet niet de mooie locatie!!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Valkhof Festival 2017 komt in zicht en het goede nieuws is: #valkhof17 belooft weer een zinderend zomerse editie te worden!

Van 15 t/m 21 juli wordt het prachtige Valkhofpark omgetoverd tot een muzikale oase waar je tussen het groen, kunt genieten van de zomer én de Vierdaagsefeesten, een magische plek waar je een week lang nieuwe muziek ontdekt. Morgen de eerste 14 namen!

All Them Witches, Anna Meredith, Canshaker Pi, Conner Youngblood, Francobollo, Gaye Su Akyol, IDLES, Janka Nabay & The Bubu Gang, Mario Batkovic, The Mauskovic Dance Band, Meatbodies, Memória de Peixe, Mister & Mississippi, The Naked Sweat Drips en The Vintage Caravan.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.608
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan…

Jammer dat ze niet de vrijdag spelen. Was de dag voor Pinkpop nog wel eventjes naar Zeeland gereisd....
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan…

Ga naar Vestrock. Ik kom er al drie jaar, de sfeer en kleinschaligheid (17.500 man) is geweldig! Ook genoeg ruimte om bandjes te ontdekken
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.608
Joris wrote:
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan…


Ga naar Vestrock. Ik kom er al drie jaar, de sfeer en kleinschaligheid (17.500 man) is geweldig! Ook genoeg ruimte om bandjes te ontdekken

Vervoer is een beetje een probleem aangezien ik dan mijn rijbewijs net wel/net niet heb. Is het nog een beetje te doen met OV daar rond het festival?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Dennis1808 wrote:
Joris wrote:
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan…


Ga naar Vestrock. Ik kom er al drie jaar, de sfeer en kleinschaligheid (17.500 man) is geweldig! Ook genoeg ruimte om bandjes te ontdekken


Vervoer is een beetje een probleem aangezien ik dan mijn rijbewijs net wel/net niet heb. Is het nog een beetje te doen met OV daar rond het festival?

Ja, er gaat een bus van Breda rechtstreeks naar Hulst. De bushalte staat recht tegenover Vestrock en de camping is op kruipafstand (200m).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.608
Joris wrote:
Dennis1808 wrote:
Joris wrote:
Vestrock heeft Biffy Clyro. Ik twijfel nu serieus om naar Zeeland te gaan…


Ga naar Vestrock. Ik kom er al drie jaar, de sfeer en kleinschaligheid (17.500 man) is geweldig! Ook genoeg ruimte om bandjes te ontdekken


Vervoer is een beetje een probleem aangezien ik dan mijn rijbewijs net wel/net niet heb. Is het nog een beetje te doen met OV daar rond het festival?


Ja, er gaat een bus van Breda rechtstreeks naar Hulst. De bushalte staat recht tegenover Vestrock en de camping is op kruipafstand (200m).

Okay thanks! Ik zit er over nadenken
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
EddieVerder wrote:
Valkhof Festival 2017 komt in zicht en het goede nieuws is: #valkhof17 belooft weer een zinderend zomerse editie te worden!

Van 15 t/m 21 juli wordt het prachtige Valkhofpark omgetoverd tot een muzikale oase waar je tussen het groen, kunt genieten van de zomer én de Vierdaagsefeesten, een magische plek waar je een week lang nieuwe muziek ontdekt. Morgen de eerste 14 namen!


All Them Witches, Anna Meredith, Canshaker Pi, Conner Youngblood, Francobollo, Gaye Su Akyol, IDLES, Janka Nabay & The Bubu Gang, Mario Batkovic, The Mauskovic Dance Band, Meatbodies, Memória de Peixe, Mister & Mississippi, The Naked Sweat Drips en The Vintage Caravan.

+

Altin Gün | The Amazons | Declan McKenna | Drugdealer | Golden Dawn Arkestra | HER | Iguana Death Cult | Karen Elson | LUWTEN | The Moonlandingz | De Raad van Toezicht | Shobaleader One | House Classix: DJ Pure - Mark Wanders b2b Camiel | Brotherhood: Victoire x Festus - Yung Internet - Kevin - Brotherhood Squad - ANBU
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken