Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lekker festival is die Misty Fields seg!
Heel kleinschalig en gezellig ingekleed.

Ook wel goed boekingen gedaan, niet echt iets dat niet goed was, alles was wel van een degelijk niveau vond ik.
– Moaning viel wel wat tegen, vooral de stem dan. Was beter op Best Kept.
– Metz vond ik ook wat te luid, te chaotisch, te veel van alles. het overzicht bewaren was me wat moeilijk, al kan je dat wel verwachten bij een band als deze.
– Equal Idiots, Lysistrata en Tijuana Panthers waren het beste vond ik

Ik heb mijn early bird voor dit jaar binnen. 45 euries inclusief camping. Benieuwd wat voor leuks ze gaan boeken dit jaar.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Voor mij hetzelfde!
Wordt m'n eerste Misty Fields, en dát terwijl het zowat in onze achtertuin ligt... ?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311


Ook al een paar jaar op rij vaste prik op mijn agenda in Grenswerk Venlo op 14 april. Leuk kleinschalig festivalletje met allemaal muziek in de genres Roots, Americana, Country en Blues. Vooral Cordovas en Theo Lawrence zijn erg leuke boekingen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor mij hetzelfde!
Wordt m’n eerste Misty Fields, en dát terwijl het zowat in onze achtertuin ligt…

Cool!
Goed om weer iemand te zien die dit festival gevonden heeft. Dat van die achtertuin kan wel kloppen gezien je edities Nirwana Tuinfeest ;)

Om daar op in te haken. Vandaag eerst namen met o.a. Together Pangea, Claw Boys Claw, Sports Team, SONS en Rizan Said.
Vooral die eerste is weer heel erg leuk.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Wij denken met een vriendengroep misschien ook naar Misty Fields te gaan. Vooral vanwege Sports Team en Pangea. Dit omdat we de afgelopen jaren kampeerden op Appelpop, maar een alternatiever festival valt toch meer in de smaak
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb nog nooit iemand gehoord die op de camping van Appelpop heeft gestaan. Was dat wat? Kan me er weinig bij voorstellen.

MistyFields is een dikke aanrader hoor! Wel compleet anders natuurlijk. Uit welke regio komen jullie?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Ik heb nog nooit iemand gehoord die op de camping van Appelpop heeft gestaan. Was dat wat? Kan me er weinig bij voorstellen.

Hahaha nee dat is niet de gewone festival camping. Eigenlijk is het gewoon een grasveldje van een normale camping waar nu opeens heel veel tenten staan in plaats van campers. En dan met de pendelbus heen en weer naar het festivalterrein.



Uit welke regio komen jullie?

Uit het Amstelland, maar iedereen is student dus gratis OV is een godsgeschenk
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Uit het Amstelland, maar iedereen is student dus gratis OV is een godsgeschenk

Het festival zelf is redelijk afgelegen. Als het goed is hebben ze sinds dit jaar een pendelbusje /auto die je vanaf het dichtstbijzijnde station (Deurne) naar het terrein brengt.

Cool dat volk uit die regio dit ook meekrijgt. Zeker een aanrader!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Nirwana Tuinfeest heeft het affiche voor vr+za ook (zga) klaar:
https://nirwanatuinfeest.nl/programma
Vind persoonlijk de vrijdag wel zeker de moeite waard met oa de Heideroosjes, Pennywise en Equal Idiots ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik drop deze ook eventjes hier!

Op Valkhof festival 13-19 july

Sudan Archives, Fontaines D.C., Bo Ningen, black midi, Jonathan Bree, Whispering Sons, The Blinders, Derya Yıldırım & Grup Şimşek, Die Wilde Jagd, Cocaine Piss, The Psychotic Monks, Black Country, New Road, The Ills.

Nog geen echte publiekstrekker maar wel weer STACKED.
Bo Ningen, Fontaines DC, Whispering Sons en black midi wil ik graag zien!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Fuzz Club Eindhoven (23 + 24 Augustus in de Effenaar)
Kikagaku Moyo, The Soft Moon, Iceage, The KVB, Tess Parks, The Underground Youth, The Warlocks, The Telescopes, The Vacant Lots, Lumerians , Whispering Sons, Rendez-Vous, Iguana Death Cult, Minami Deutsch, 10 000 Russos, Medicine Boy en Vuelveteloca.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Black Lies wrote:
Bo Ningen! Leip. Om de hoek

Ik heb weleens het idee dat wij als Nijmegenaren behoorlijk vertegenwoordigd zijn hier!

Het Valkhof Festival is ook ieder jaar opnieuw weer zo fijn qua programmering en sfeer. Heel Nijmegen staat dan vol, maar op het Valkhof is het altijd aangenaam vertoeven. En inderdaad, letterlijk in mijn achtertuin. Tien minuutjes wandelen, lekker hoor.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het Valkhof Festival is ook ieder jaar opnieuw weer zo fijn qua programmering en sfeer. Heel Nijmegen staat dan vol, maar op het Valkhof is het altijd aangenaam vertoeven. En inderdaad, letterlijk in mijn achtertuin. Tien minuutjes wandelen, lekker hoor.

Ik baal nog steeds dat wij voor jouw fotogenoot het terrein hebben verlaten na Parquet Courts -_-

Fuzz Club Eindhoven (23 + 24 Augustus in de Effenaar)

Oeh, eindelijk rammelt het weer in Eindje. Ik sta er wel van te kijken dat Iceage overal zo laag op de affiches staat. Dacht dat die wat meer slagkracht hadden. Ook bij dat nieuwe BKS festival staan ze lager dan verwacht.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik baal nog steeds dat wij voor jouw fotogenoot het terrein hebben verlaten na Parquet Courts -_-

Op DTRH nieuwe kans hoor!

Maar eerlijk is eerlijk: het is vooral enorm cult, die Donny.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Met gepaste trots maakt NN North Sea Jazz Festival vandaag 36 nieuwe namen bekend.

Zo maakt op vrijdag 12 juli meervoudig Grammy-winnares Anita Baker haar debuut op het festival in het kader van haar afscheidstournee. Ook presenteert José James die dag samen met het Noordpool Orkest zijn Bill Withers-project ‘Lean On Me’ en viert Tower of Power haar vijftigjarig jubileum. Op zaterdag zijn onder meer Macy Gray en Kenny Wayne Shepherd aan het programma toegevoegd en zondag worden Daryl Hall & John Oates en Jacob Collier verwacht. Chick Corea voert met zijn nieuwe latin achtmansformatie zijn legendarische album ‘My Spanish Heart’ uit.

Meer nieuwe namen voor vrijdag: Ben Wendel Seasons Band, Dobet Gnahoré, James Brandon Lewis Quintet, Makaya McCraven + special guests, Melissa Aldana Quartet, Nik Bärtsch’s RONIN, RYMDEN (Bugge Wesseltoft, Dan Berglund, Magnus Öström)

Bevestigd voor zaterdag: Arild Andersen Trio: In-House Science, Houston Person, Joey Baron Bram de Looze Robin Verheyen ‘MixMonk’, Kenny Wayne Shepherd, Larry Goldings - Peter Bernstein - Bill Stewart, Mahalia, Mokoomba, Ranky Tanky, Samm Henshaw, Shake Stew, Sly5thAve, Tank and the Bangas.

Op zondag toegevoegd: Arp Frique & Family, Dafnis Prieto Big Band featuring the Aarhus Jazz Orchestra, Fleurine & Boys from Brazil, Henry Threadgill’s Zooid, Jungle by Night, Maisha, Mayra Andrade, Poppy Ajudha, Stefon Harris & Blackout, The Baylor Project.


Voor mij zo op het eerste gezicht geen namen die echt in het oog springen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Roadburn volgende maand... Uitverkocht

Daar gaat de enige kans in mijn leven om Deathconsciousness integraal live te zien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Nog steeds geen nieuws over dat festival in Groningen lol. Heb zo mijn vermoeden dat ze de kaartverkoop nieteens gaan halen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken