Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Absynthe Minded staat alvast op Crammerock, morgen volgt waarschijnlijk een hoop namen via de livestream op Fb
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
waar blijft die livestream zeg!

Grasmachine in panne :(

Paul Weller - Absynthe Minded - Flogging Molly
The Sore Losers - Warhaus - Disciples - Kraantje Pappie
J Bernardt - Hoodie Allen - Romeo Elvis - Zak Abel

Goed pakketje eerste namen, ik ga er weer bij zijn denk ik !
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Eerste namen voor Crammerock:
Flogging Molly - Paul Weller
Disciples - The Sore Losers - Warhaus
J. Bernardt - Hoodie Allen - Kraantje Pappie
Roméo Elvis X Le Motel - Zak Abel
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Absynthe Minded staat alvast op Crammerock, morgen volgt waarschijnlijk een hoop namen via de livestream op Fb

Waar haal je Absynthe Minded vandaan?

EDIT: Nevermind, staat op de FB-pagina van Absynthe MInded zelf. Dan hebben die zichzelf dus te vroeg aangekondigd. :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Yannick wrote:
Absynthe Minded staat alvast op Crammerock, morgen volgt waarschijnlijk een hoop namen via de livestream op Fb


Waar haal je Absynthe Minded vandaan?
Crammerock stond vermeld op hun tour data banner op Fb, spelen 2 september volgens die foto :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Aah Flogging Molly.
Misschien weer eens naar Stekene gaan.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Toch al een paar interessante namen, zoals Flogging Molly (absolute top!), The Sore Losers en Absynthe Minded. Misschien zak ik nog wel eens af naar Stekene dit jaar. :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
jarne wrote:
waar blijft die livestream zeg!


Grasmachine in panne
1f641.svg


Paul Weller – Absynthe Minded – Flogging Molly
The Sore Losers – Warhaus – Disciples – Kraantje Pappie
J Bernardt – Hoodie Allen – Romeo Elvis – Zak Abel

Goed pakketje eerste namen, ik ga er weer bij zijn denk ik !

In welke wereld zijn dit goede namen lmao
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
Yannick wrote:
jarne wrote:
waar blijft die livestream zeg!


Grasmachine in panne
1f641.svg


Paul Weller – Absynthe Minded – Flogging Molly
The Sore Losers – Warhaus – Disciples – Kraantje Pappie
J Bernardt – Hoodie Allen – Romeo Elvis – Zak Abel

Goed pakketje eerste namen, ik ga er weer bij zijn denk ik !


In welke wereld zijn dit goede namen lmao
hier ben ik toch ook weer bij

+ the lighthouse (gisteren op stubru, presentator had dit laten vallen)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
In welke wereld zijn dit goede namen lmao In een wereld waar jij niet in wil leven denk ik :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
In welke wereld zijn dit goede namen lmao
Vorig jaar waren Madness, Balthazar, BBR, Bazart en The Kooks headliners als ik mij niet vergis. Dit is een goede worp met namen met Paul Weller toch wel als verrassing.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Steve Aoki, White Lies (en nog een aantal namen, was te snel weg..) confirmed voor Crammerock. Gezien op de screens hier op RW.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Steve Aoki, White Lies (en nog een aantal namen, was te snel weg..) confirmed voor Crammerock. Gezien op de screens hier op RW.

Om het even aan te vullen, hier de volledige lijst van Crammerock op dit moment:

Vrijdag 1 september:
- Steve Aoki
- Tourist LeMC
- White Lies
- Crystal Fighters
- Disciples
- Hoodie Allen
- J. Bernardt
- Kraantje Pappie
- Zak Abel

Zaterdag 2 september:
- Bloc Party
- Flogging Molly
- Goose
- Paul Weller
- The Sore Losers
- Warhaus
- Absynthe Minded
- Roméo Elvis & Le Motel
- Tamino
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Nog meer nieuwe namen voor Crammerock:

Richard Ashcroft
SECTION BOYZ
Equal Idiots
blackwave.
The Lighthouse
Merdan Taplak Orkestar
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Crammerock voegt weer een aantal ronkende namen toe aan zijn line up waaronder Chase & Status DJset, Noisia DJset, Boef, Jebroer, Safi maar ook Dimension, Murdock, Woodie Smalls, Dvtch Norris en nog een aantal. Doen ze goed dit jaar !

Dit zal het volgens mij zowat worden qua indeling zeker?;
Vrijdag (16)
Main: The Lighthouse - J Bernardt - White Lies - Crystal Fighters - Tourist Lemc - Richard Ashcroft - Steve Aoki - Chase & Status DJset
Club: Todiefor - Zak Abel - Woodie Smalls - Safi - Kraantje Pappie - Hoodie Allen - Diciples - Merdan Taplak
Vorig jaar stonden er op de vrijdag 21 namen, dus nog een 5 tal kleine namen schat ik.

Zaterdag (23)
Main: Tamino - Equal Idiots - The Sore Losers - Warhaus - Absynthe Minded - Flogging Molly - Paul Weller - Bloc Party - Goose - Noisia - Skyve Soundsystem
Club: Hakim - Bouzzy - Kojo Sounds - Blackwave. - Kid - Boef - Jebroer - Romeo Elvis + Le Motel - Dvtch Norris - Section Boyz - Dimension - Murdock
Vorg jaar stonden op deze dag 27 namen dus wederom nog een 5 tal namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wat een aparte line-up
Das elk jaar zenne Wessel. Op de main (dat eigenlijk een tent is dat verdeeld is in een Noord & Zuid kant en dat om de beurt wordt afgewisseld) krijg je vanalles te zien en in de club heb je hiphop en wat drum n bass/dance/dubstep.

Ik zag er een aantal jaren geleden Urbanus en de Fanfaar en Diablo Blvd, over tegenpolen gesproken hahaha
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Crammerock voegt er 3 aan toe; Millionaire, Delv!s en Jasper Erkens.. Heerlijke line-up, jammer dat 't zo rap is uitverkocht geraakt. Kheb me weer maar is laten verrassen of beter onze vriendengroep :roll: Wss nog een ticketswapje en anders tsja..

Dit zal het volgens mij zowat worden qua indeling zeker?;
Vrijdag (18)
Main: The Lighthouse – Jasper Erkens - J Bernardt – Millionaire - White Lies – Crystal Fighters – Tourist Lemc – Richard Ashcroft – Steve Aoki – Chase & Status DJset
Club: Todiefor – Zak Abel – Woodie Smalls – Safi – Kraantje Pappie – Hoodie Allen – Diciples – Merdan Taplak
Vorig jaar stonden er op de vrijdag 21 namen, dus nog een 3 tal kleine namen schat ik.

Zaterdag (24)
Main: Tamino – Equal Idiots – Delv!s - The Sore Losers – Warhaus – Absynthe Minded – Flogging Molly – Paul Weller – Bloc Party – Goose – Noisia – Skyve Soundsystem
Club: Hakim – Bouzzy – Kojo Sounds – Blackwave. – Kid – Boef – Jebroer – Romeo Elvis + Le Motel – Dvtch Norris – Section Boyz – Dimension – Murdock
Vorg jaar stonden op deze dag 27 namen dus wederom nog een 3 tal namen.
Elke week dus nog 3 namen, I guess? :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken