TW Classic 2022 met Nick Cave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
In Nederland staat hij volgens mij alleen 1x in Gelredome. Als de Sportpaleis concerten naar 2022 wordt uitgesteld zou Elton als hij ook op TW Classic staat 3x in Belgie optreden in 2022. Is dat niet wat veel?
Die concerten in het Sportpaleis gaan gewoon door. In België hebben ze bijna alles los gelaten. Concerten gaan ook weer door onder bepaalde voorwaarden. Maakt niet uit of er 1000 of 10.000 man in een zaal zit.. De exacte regels weer ik niet precies maar kan dat je zo zien op de site van het Sporpaleis.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
De exacte regels in België zijn denk ik:
- Concerten zonder covid-safe ticket, zonder mondmasker, zonder restricties mogen toto 200 man binnen en 400 man buiten (vanaf 1 oktober word dat 500 man binnen en 750 man buiten).

- Grotere evenementen kunnen ook (weet de exacte limiet niet maar denk dat dat aantal nog altijd hetzelfde is als wat Pukkelpop belooft werd, zijnde 65.000) maar dan moet iedereen wel een covid safe ticket kunnen tonen aan de ingang.

Zalen zoals AB, Het Depot e.d. hebben al gecommuniceerd dat ze gewoon standaard elke avond een covid safe ticket gaan vragen aan de ingang zodat ze niet op die limiet van een paar 100 bezoekers botsen
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Radiohead kan ook de laatste TW classic headlinen… of gewoon rock werchter maar een aparte dag voor hun zou ik niet erg vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
ik kijk er niet van op als het toch gewoon Macca gaat worden

( edit: al zit een TW aankondiging in de lucht verwacht ik en zou dat kunnen samenvallen met de Bruce aankondiging als die aankondiging echt nog deze maand is? )
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Die concerten in het Sportpaleis gaan gewoon door. In België hebben ze bijna alles los gelaten. Concerten gaan ook weer door onder bepaalde voorwaarden. Maakt niet uit of er 1000 of 10.000 man in een zaal zit.. De exacte regels weer ik niet precies maar kan dat je zo zien op de site van het Sporpaleis.
Zijn inmiddels uitgesteld naar 27 en 28 mei 2023 doordat Elton in de zomer gevallen is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Voor zover Genesis nog een mogelijkheid was kan daar nu een streep door.
Phil Collins heeft bevestigd dat de tour met Genesis stopt na de US leg in december.
Ze doen enkel concerten in de UK en Amerika en daarna houden ze ermee op.
Best vreemd om Europa in zijn geheel over te slaan tijdens hun laatste tour.
Wat maken die 15 concerten meer dan nog uit denk ik dan maar ik denk dat Phil zijn gezondheid wel meespeelt in de beslissing om te stoppen na de US leg in december.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.009
Voor zover Genesis nog een mogelijkheid was kan daar nu een streep door.
Phil Collins heeft bevestigd dat de tour met Genesis stopt na de US leg in december.
Ze doen enkel concerten in de UK en Amerika en daarna houden ze ermee op.
Best vreemd om Europa in zijn geheel over te slaan tijdens hun laatste tour.
Wat maken die 15 concerten meer dan nog uit denk ik dan maar ik denk dat Phil zijn gezondheid wel meespeelt in de beslissing om te stoppen na de US leg in december.
Kom dan niet terug... :(
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Verkoop is wat stilgevallen
Hoe zit het qua tijden en openbaar vervoer van TW Classic normaal gesproken? Gaat dat tot 1 uur door of is het al eerder klaar? Ik wil namelijk wel gaan, maar moet nog met de trein terug naar NL, dus dat zal wel lastig worden ben ik bang...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken