TW Classic 2022 met Nick Cave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Hoe zit het qua tijden en openbaar vervoer van TW Classic normaal gesproken? Gaat dat tot 1 uur door of is het al eerder klaar? Ik wil namelijk wel gaan, maar moet nog met de trein terug naar NL, dus dat zal wel lastig worden ben ik bang...
Ik weet dat TW Classic in samenwerking met de NMBS speciale nachttreinen inzet, maar die rijden niet voorbij de landgrenzen denk ik. Eerder richting Oostende, Kortrijk, Hasselt en Antwerpen.

Wij gaan proberen een wagen te fixen in ieder geval...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.001
259
Ik weet dat TW Classic in samenwerking met de NMBS speciale nachttreinen inzet, maar die rijden niet voorbij de landgrenzen denk ik. Eerder richting Oostende, Kortrijk, Hasselt en Antwerpen.

Wij gaan proberen een wagen te fixen in ieder geval...
Ze zijn bezig met nog andere "mogelijkheden"
Meer info volgt nog
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Verkoop is wat stilgevallen
Die dag mist toch wel een co-headliner imo. Nick Cave is een grote naam, maar ik denk dat niemand op dit forum hem in staat ziet om als enige headliner van de dag op RW te staan. Laat staan op een event waar het publiek toch tegen het dubbele van het aantal RW dagtickets moet aantikken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
vraag me dan wel af, kunnen ze de aankondiging van TW 2 nog tegenhouden of zijn ze toch afhankelijk van de touraankondiging van de act van die dag?
Dat gaat mekaar toch ergens bijten.

Die dag mist toch wel een co-headliner imo. Nick Cave is een grote naam, maar ik denk dat niemand op dit forum hem in staat ziet om als enige headliner van de dag op RW te staan. Laat staan op een event waar het publiek toch tegen het dubbele van het aantal RW dagtickets moet aantikken.
nou, ik vind zelf, sorry als ik iemand tegen de borst stoot, dat het iets te hoog gegrepen is Nick Cave voor deze dag. Met dan ook nog prijs verhouding. Ik weet niet of dat mee speelt in het stilvallen van de verkoop?
Of heeft het te maken met de voorzichtigheid van mensen ivm covid nasleep, dat het nu stilvalt. De fans komen wel, misschien zijn die grotendeels wel voorzien of wachten af?
Ik hoop voor TW dat het de voorzichtigheid van de mensen is, dat de verkoop na wat nieuwe aankondigingen en wellicht na de winter weer opkomt?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.461
vraag me dan wel af, kunnen ze de aankondiging van TW 2 nog tegenhouden of zijn ze toch afhankelijk van de touraankondiging van de act van die dag?
Dat gaat mekaar toch ergens bijten.


nou, ik vind zelf, sorry als ik iemand tegen de borst stoot, dat het iets te hoog gegrepen is Nick Cave voor deze dag. Met dan ook nog prijs verhouding. Ik weet niet of dat mee speelt in het stilvallen van de verkoop?
Of heeft het te maken met de voorzichtigheid van mensen ivm covid nasleep, dat het nu stilvalt. De fans komen wel, misschien zijn die grotendeels wel voorzien of wachten af?
Ik hoop voor TW dat het de voorzichtigheid van de mensen is, dat de verkoop na wat nieuwe aankondigingen en wellicht na de winter weer opkomt?
Mooi aantal verkocht. Maar er worden er geen meer bij verkocht. Ze zijn sowieso nog met aantal dingen bezig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
als er een mooi aantal verkocht is, dan zal het wel goed komen...

slinger die TW 2 er over een paar weken maar in dan
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Cave verkoopt een sportpaleis uit in een vingerknip, met zijn muziek, dat is een fantastische prestatie en blijk van waardering. Voor dit verwacht ik niet minder dan 40k op die weide. Wordt magisch dat weet je nu al.
Nu geen probleem dat het niet uitverkoopt, dat maakt het maken van last minute beslissingen gemakkelijker. Er komt zoveel moois en dat is niet evenredig met men loon :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
is toch prima ca 40k?

met dit affiche/prijs imo, ook fijn voor de bezoekers niet te vol, dat werkt alleen maar in het voordeel van de beleving
(voor organisatie misschien minder, niet uitverkocht)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Ik vind het een erg mooi affiche met Nick Cave en Placebo maar er moet toch nog iets bij voor dat geld. Daarnaast is de periode voor mij ook erg lastig. De weken ervoor Sweden Rock en Graspop en week erna Rock Werchter. Als het een maand later was geweest was het makkelijker geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Ik vind het een erg mooi affiche met Nick Cave en Placebo maar er moet toch nog iets bij voor dat geld. Daarnaast is de periode voor mij ook erg lastig. De weken ervoor Sweden Rock en Graspop en week erna Rock Werchter. Als het een maand later was geweest was het makkelijker geweest.
Zomer is gewoon een verschrikkelijke periode, want dan is het altijd druk, druk, druk...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Het is nog maar oktober. Mensen zullen vast gewoon nog wat terughoudend zijn. :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.140
1.175
Voor mij is de combi Placebo - Nick Cave heerlijk!

Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo...

Gevoelsmatig zou The National daar nog goed bij passen. Zeker als Eaux Claires Festival weer tegelijkertijd met Rock Werchter zou vallen... Bovendien meldt The National dat er nog juni-data voor Europa zullen volgen. Nadeel is wel dat ze in 2018 nog op TW Classic stonden.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Voor mij is de combi Placebo - Nick Cave heerlijk!

Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo...

Gevoelsmatig zou The National daar nog goed bij passen. Zeker als Eaux Claires Festival weer tegelijkertijd met Rock Werchter zou vallen... Bovendien meldt The National dat er nog juni-data voor Europa zullen volgen. Nadeel is wel dat ze in 2018 nog op TW Classic stonden.
Als het nick cave - the national - placebo wordt ga ik zeker een ticket kopen! Nu is het placebo wat ik echt heel graag wil zien en nick cave mooi om erbij te hebben. Ik wacht nog even af...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken