TW Classic 2024

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Bij een Kendrick was er duidelijk gekozen hem niet te nemen en hem LA te laten doen. Daar kan je imo meer kritiek op hebben vind ik.
Beetje off-topic hier (pardon), maar ik moet zeggen dat ik het na het zien van zijn set op Primavera eigenlijk wel begrijpelijk vond dat hij niet op Werchter stond. Dan zou hij toch echt iets beter zijn best moeten doen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Beetje off-topic hier (pardon), maar ik moet zeggen dat ik het na het zien van zijn set op Primavera eigenlijk wel begrijpelijk vond dat hij niet op Werchter stond. Dan zou hij toch echt iets beter zijn best moeten doen.
Hoezo? Was een top show.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Heel jammer dat die band tussen hen en Werchter zo verwaterd is. Ooit zo vervlochten met RW (zoals The Cure), nu lijkt er iets gebroken.

Extra jammer omdat DM populairder is dan ooit en op een niveau staat als een Cure, RHCP, AM,…
Vroeger had U2 ook zo n band met werchter . Live Nation maakt veel kapot
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.059
Hoeveel dagen mag Werchter gebruikt worden volgend jaar?
4 Rock Werchter, 1 TW Classic, 1 Boutique en 1 dagevent?
Misschien weet @jimmywe dit?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.845
Vroeger had U2 ook zo n band met werchter . Live Nation maakt veel kapot
Wat bedoel je?

U2 is gegroeid en past niet meer op festivals. Dat staat los van Werchter of LiveNation.
U2 heeft ook nog steeds een contract met LiveNation. Dus zo slecht zal die band niet zijn.

 
Laatst bewerkt:

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
26
22
Vroeger had U2 ook zo n band met werchter . Live Nation maakt veel kapot
Concert van DM valt anders ook onder de branche van Live Nation.
U2 is gewoonweg te groot voor een festival.

Nu goed, dat sommigen hopen op bepaalde bands op een festival kan ik snappen. Maar we negeren dan dat die bands ook soms gewoon voorkeuren hebben. Om dit dan in de schoenen van de promoter te schuiven lijkt me nogal makkelijk.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Wat bedoel je?

U2 is gegroeid en past niet meer op festivals. Dat staat los van Werchter of LiveNation.
U2 heeft ook nog steeds een contract met LiveNation. Dus zo slecht zal die band niet zijn.

Dat van livenation sloeg niet op u2. Gewoon in t algemeen op werchter. Maakt de band, t mooie kapot. Als mensen met een parkeerweide te horen krijgen : verkoop je weide, of je mag volgend jaar geen parking uitbaten. Tja.. en is niet van 1 persoon dat dit komt. En zo gaat t bij veel dingen. Geld regeert, maar men vergeet de verbinding met het lokale teveel.

Los daarvan. U2 op een tw classic kan zeker wel hoor . Zal niet voor volgend jaar zijn wrs. Maar een dag in het teken van u2 , waarom niet.
Zag ze al op werchter lang geleden , onevenaarbaar
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
832
805
U2 was eind jaren '80 al te groot voor een festival, inclusief het ego van Bono.
TW Classic kan ooit nog, maar wss minstens 150 euro voor een ticket met een golden circle van +300 euro.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
dus met alle geruchten die rond gaan, zou Springsteen hier vandaag aangekondigd worden? of ten minste de datum in de tour open laten?
16:00 zou volgens geruchten het TW/Springsteen nieuws kunnen komen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
dus met alle geruchten die rond gaan, zou Springsteen hier vandaag aangekondigd worden? of ten minste de datum in de tour open laten?
16:00 zou volgens geruchten het TW/Springsteen nieuws kunnen komen?
We zullen wel zien..
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.373
2 jaar op rij TW Classic headlinen dan? Is dat ooit nog al eens het geval geweest, een back-to-back headliner van TW Classic?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.059
2 jaar op rij TW Classic headlinen dan? Is dat ooit nog al eens het geval geweest, een back-to-back headliner van TW Classic?
Nee, nog niet. Misschien wel tussen TW-Classic en Rock Werchter onderling? (alhoewel?).

In elk geval, feit is wel dat Springsteen gerust nog eens een weide uitverkoopt.
Misschien dagevent rond hem?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.059
Simple Minds was zo'n band waarvan ik voor mijzelf had uitgemaakt dat ik die nooit meer hoefde te zien.

Maar als ik deze drumster bezig zie en hun sound hoor die wat grauwer lijkt, dan heb ik opeens zoiets dat ze nog wel eens mogen doorkomen:

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
dus met alle geruchten die rond gaan, zou Springsteen hier vandaag aangekondigd worden? of ten minste de datum in de tour open laten?
16:00 zou volgens geruchten het TW/Springsteen nieuws kunnen komen?
nou, niets van Springsteen... blijven we zitten met een gerucht en wachten op een ander moment van aankondiging
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
McCartney? Net een Australische leg aangekondigd, ook al in Noord-Amerika geweest en mag van mij zijn 2020 show nog goed komen maken!

Nogmaals Springsteen mag ook, die was geweldig afgelopen editie!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.059
McCartney op Classic en de dag ervoor of erna Springsteen op een eigen los event. Zou mooi zijn.
Ook al blijf ik stil nog hopen op Eric Clapton, AC/DC, U2 en/of Queen ...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.065
McCartney op Classic en de dag ervoor of erna Springsteen op een eigen los event. Zou mooi zijn.
Ook al blijf ik stil nog hopen op Eric Clapton, AC/DC, U2 en/of Queen ...
U2 wacht met touren op hun drummer. Die is nu aan het herstellen maar de Vegas shows stonden al gepland en konden contractueel niet meer afgezegd worden. Pas wanneer Larry volledig.hersteld is gaat het licht op groen voor het plannen van een nieuwe tour. De verwachting is dat dit echt nog wel even gaat duren...
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken