TW Classic 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Dat van livenation sloeg niet op u2. Gewoon in t algemeen op werchter. Maakt de band, t mooie kapot. Als mensen met een parkeerweide te horen krijgen : verkoop je weide, of je mag volgend jaar geen parking uitbaten. Tja.. en is niet van 1 persoon dat dit komt. En zo gaat t bij veel dingen. Geld regeert, maar men vergeet de verbinding met het lokale teveel.

Los daarvan. U2 op een tw classic kan zeker wel hoor . Zal niet voor volgend jaar zijn wrs. Maar een dag in het teken van u2 , waarom niet.
Zag ze al op werchter lang geleden , onevenaarbaar
Euh? Vreemd verhaal waarmee je afkomt. Aan wie verkopen? Het enige terrein eigendom is het festivalterrein zelf.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
735
666
Euh? Vreemd verhaal waarmee je afkomt. Aan wie verkopen? Het enige terrein eigendom is het festivalterrein zelf.
Ze hebben ook nog een terrein van 12 hectare aan de Grotestraat in Werchter.

Ze wouden daar ooit grondwerken uitvoeren en een nieuwe camping neerplanten, maar werden stilgelegd door geen vergunning.

Iemand een idee wat daar mee is gebeurd?
 

festirock

Support act
1 dec 2015
912
611
Euh? Vreemd verhaal waarmee je afkomt. Aan wie verkopen? Het enige terrein eigendom is het festivalterrein zelf.
Tuurlijk niet , veel omliggende terreinen werden reeds opgekocht. En parkinghouders worden benaderd om hetzelfde te doen
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.679
913
Los daarvan. U2 op een tw classic kan zeker wel hoor . Zal niet voor volgend jaar zijn wrs. Maar een dag in het teken van u2 , waarom niet.
Zag ze al op werchter lang geleden , onevenaarbaar
Mogelijk tegenargument: U2 heeft meestal een eigen (Stageco) podium.
Als ze hiermee toeren, dan gaan ze dat niet speciaal op Werchter opzetten, als er het weekend (of zelfs de de dag) nadien een ander event is...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.798
1.934
Geruchten lopen toch wel op voor een nieuwe Pearl Jam tour. Spelen volgende maand nog wat shows in Amerika. Misschien is dat eens iets voor een Werchter Classic??
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
836
1.057
Heb vrijdagavond te horen gekregen dat ik met een trouw zit in het Rock Werchter weekend, dus alle hoop op TW Classic (en Pukkelpop). Een naam als Pearl Jam, die ik nog nooit live heb gezien, daar zou ik meteen tickets voor kopen!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
836
1.057
En ome Neil, zou die nog eens (voor de laatste keer) de overstap maken naar het Europese vasteland? Dát zou een bucketlist dingetje van mij zijn 🤩
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

ouweknar

Campingartiest
19 okt 2018
60
38
Tuurlijk niet , veel omliggende terreinen werden reeds opgekocht. En parkinghouders worden benaderd om hetzelfde te doen
Ik heb mij laten vertellen (Peter Vandenbempt style) dat het festivalterrein grotendeels eigendom is van Stageco, het podiumbedrijf, en dat de rest langdurig gehuurd wordt...
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Stoogie

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
735
666
Ik heb mij laten vertellen (Peter Vandenbempt style) dat het festivalterrein grotendeels eigendom is van Stageco, het podiumbedrijf, en dat de rest langdurig gehuurd wordt...
De gronden zijn eigendom van BV Werchter Park. Een vennootschap onder Altsien VZW. Dat is de VZW die de praktische organisatie (vrijwilligers/verenigingen zoeken, buurt informeren, campings en parkings, …) van Werchter op zich neemt.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Straf, allemaal eigendom live nation dan?
😅
Kwam geen reactie meer op… het is erg duidelijk welke gronden van hen zijn. Zitten inderdaad opgenomen in Werchter park. De andere gronden gaan die mensen niet verkopen, verdienen er immers genoeg aan tijdens het festival.
Den boer die de gronden van de Hive uitbaat moet zijn beroep niet meer uitoefenen bvb.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Ik heb mij laten vertellen (Peter Vandenbempt style) dat het festivalterrein grotendeels eigendom is van Stageco, het podiumbedrijf, en dat de rest langdurig gehuurd wordt...
Stageco heeft inderdaad wel wat gronden daar. Vooral omdat die constant moeten uitbreiden. Maar de enige link die werchter park heeft met stageco, is dat Hedwig demeyer zijne zoon woont in dat huis aan de zijkant van het festivalterrein 😅😂. Goed geregeld vind ik dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiefs

Gebruikers die dit onderwerp bekijken