TW Classic 2022 met Nick Cave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Bijna nu
1f60e.svg
bijna... als in deze week?

ben benieuwd, wat was het weer, Editors toch?
Misschien pakken ze die 14e juli nog wel iets bij wat naar Bospop kan. Of een paar weken eerder Pinkpop.
 

SMN_HLVT

Randprogramma
4 jan 2014
116
0
Paul Simon staat op 5 juli in het Sportpaleis. Die kan dus ook afgeschreven worden.

http://www.paulsimon.com/news/paul-simon-announces-homeward-bound-farewell-tour/

edit: reeds gepost hierboven. Ik was te snel, excuses.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Ik denk dat het een mooi affiche gaat worden. :) Als ze Editors daar neerzetten, zal de omkadering wel de moeite zijn om de dag zo aantrekkelijk mogelijk te maken in z'n geheel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.470
Zoals ook al gezegd in het RW forum, sterk affiche! The National een mooie toevoeging, twee sterke headliners. Maar Kraftwerk is wel een erg gave toevoeging. Doet mij twijfelen om te gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Editors en The National als een soort dubbele headliner is erg leuk gedaan. Als ze daar nog eens Kraftwerk (!) voor zetten, ben ik om. En dEUS. Zeer knap imo.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Editors en The National als een soort dubbele headliner is erg leuk gedaan. Als ze daar nog eens Kraftwerk (!) voor zetten, ben ik om. En dEUS. Zeer knap imo.
Zal kraftwerk niet afsluiten ? 3D & licht show in het donker zou ik toch denken...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
mattman wrote:
Editors en The National als een soort dubbele headliner is erg leuk gedaan. Als ze daar nog eens Kraftwerk (!) voor zetten, ben ik om. En dEUS. Zeer knap imo.

Zal kraftwerk niet afsluiten ? 3D & licht show in het donker zou ik toch denken…

Ja, nadat ik dit postte zat ik er ook aan te denken. Zie ze nu eerder als 'afsluiter' aantreden na Editors. In het donker. Een beetje zoals Faithless dat deed na Robbie Williams.

Kan me Kraftwerk in het daglicht niet echt voorstellen. Hebben ze bij mijn weten nog nooit gedaan. ?
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
ChiquitaChaser wrote:

mattman wrote:
Editors en The National als een soort dubbele headliner is erg leuk gedaan. Als ze daar nog eens Kraftwerk (!) voor zetten, ben ik om. En dEUS. Zeer knap imo.


Zal kraftwerk niet afsluiten ? 3D & licht show in het donker zou ik toch denken…

Ja, nadat ik dit postte zat ik er ook aan te denken. Zie ze nu eerder als ‘afsluiter’ aantreden na Editors. In het donker. Een beetje zoals Faithless dat deed na Robbie Williams.

Kan me Kraftwerk in het daglicht niet echt voorstellen. Hebben ze bij mijn weten nog nooit gedaan.
1f609.svg

"Editors have a deep and rich history with the Werchter site and we are absolutely thrilled to be asked to headline TW Classic – not just to close the show on one of our favourite festival grounds, but also to share the stage with a bunch of artists whose work we love and respect, in what will surely be one of the gigs of the summer!"
Dit postte Editors wel op hun facebookpagina.. Lijkt er toch op dat zij afsluiten...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Mooie namen en op Editors na nog geen 100 keer gezien en 82euro valt tegenwoordig nog schappelijk te noemen voor een festivaldag van dat kaliber dus als ik die dag niet moet gaan werken wil ik zeker wel een ticket kopen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Dat zijn eigenlijk gewoon 4 bands die perfect hadden kunnen subben of meer (al zou dat in het geval van Kraftwerk na de effectieve headliner) op Rock Werchter.

Zeer mooi om die op 1 dag te zetten. dEUS heeft al lang niet meer zo 'laag' op een Belgische affiche gestaan denk ik! Puik werk! Het lijkt me het jaar van Werchter te worden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken