Tour 2021

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ach ja mvdp gaat de tour niet uitrijden met het oog op de spelen en wout gaat in dienst rijden van roglic of vingegaard in het verdere verloop van de tour (en is minder goed dan vorig jaar), dus geen probleem voor pogacar ze. Mooie move wel van beide heren, maakt de koers een stuk leuker om naar te kijken.

Denk trouwens wel dat UAE graag iemand mee had gehad in de kopgroep, als je zag hoe ze probeerden terug te komen in het begin van de rit, maar je wilt je ploeg natuurlijk ook niet te veel opsouperen he.
Als je die gele trui draagt, geef je toch niet zomaar op, denk ik.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Als je die gele trui draagt, geef je toch niet zomaar op, denk ik.
Denk dat Mathieu zijn kansen om Olympisch kampioen te worden niet wilt hypothekeren om een gele trui, waarvan hij weet dat hij die toch niet tot aan Parijs gaat behouden (daarvoor weegt hij nu eenmaal net iets te veel om met de Pogacars van deze wereld mee te gaan bergop), enkele dagen extra te dragen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Mathieu sowieso zal opgeven met de gele trui rond zijn schouders, wel dat hij met (quasi) zekerheid deze tour niet gaat uitrijden, en dus geen reëel gevaar vormt voor Pogacar. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Denk dat Mathieu zijn kansen om Olympisch kampioen te worden niet wilt hypothekeren om een gele trui, waarvan hij weet dat hij die toch niet tot aan Parijs gaat behouden (daarvoor weegt hij nu eenmaal net iets te veel om met de Pogacars van deze wereld mee te gaan bergop), enkele dagen extra te dragen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Mathieu sowieso zal opgeven met de gele trui rond zijn schouders, wel dat hij met (quasi) zekerheid deze tour niet gaat uitrijden, en dus geen reëel gevaar vormt voor Pogacar. ;)
Ja klopt, maar vorig jaar reed WVA ook makkelijk mee bergop. Met die 2 weet je nooit wat je mag verwachten he. Al denk ik dat je gelijk hebt hoor.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Heel benieuwd hoe Van der Poel het morgen gaat doen. Wanneer zou ie eruit stappen?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wat is WVA toch goed zeg! 7de in de poule, mijn voorspellingen waren niet al te best :LOL:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Gefeliciteerd Belgen 🥳

(wat een raar verhaal met MvdP vanacht?)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ja blijkbaar 2 meisjes geduwd, die hele tijd op zijn deur klopten?
Ja, apart verhaal.. Hoezo ligt de Nlse ploeg tussen de gezinnen in een hotel tijdens het WK? Maar goed. Waarschijnlijk een hoop heisa waar weinig gebeurd is. Maar niet slim en handig van MvdP en van anderen (vooral kids) blijf je natuurlijk gewoon af, ook al is het maar een klein duwtje.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken