Tour 2021

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Spelregels had ik al even doorgelezen maar werd me niet echt duidelijk.

Maar als ik het goed begrijp zul je 16 renners moeten kiezen voor 21 etappes. Elke etappe kun je een andere kopman aanwijzen die dan voor extra punten gaat?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wel jammer trouwens dat je elkaars selectie niet kan zien (of ik kijk niet goed genoeg), zo maakt het wel spannender natuurlijk maar ben wel benieuwd
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.527
4.401
Oké, je mag drie transfers doen en daar komt wat meer belasting bij, dus je stelt op zich je team al redelijk samen bij de eerste etappe en daarna is het gewoon rouleren. Toch?
Ja kan je kiezen, ik heb niks meer over dus moet het doen met mijn 16 gekozen renners
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.527
4.401
Spelregels had ik al even doorgelezen maar werd me niet echt duidelijk.

Maar als ik het goed begrijp zul je 16 renners moeten kiezen voor 21 etappes. Elke etappe kun je een andere kopman aanwijzen die dan voor extra punten gaat?
Elke etappe een kopman en 12 renners die punten kunnen scoren, de 4 op de bank kunnen geen punten scoren die rit
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Zo, aangemeld voor de Scorito poul, ik heb er zin in en ben er klaar voor. Sportieve revanche nemen met deze poul na forse tegenvallers in het klassiekerspel en giro.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
En dan nu over de koers. Vandaag gewoon een voorjaarsklassieker. Usual suspects natuurlijk WvA, MvdP en Flippie. Maar ik zou het zo vet vinden als Valverde weet te stunten. Toch gok ik op MvdP
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Ik heb dus niet heel veel vertrouwen in Van der Poel, ook omdat het zijn eerste Tour is.
Zo, aangemeld voor de Scorito poul, ik heb er zin in en ben er klaar voor. Sportieve revanche nemen met deze poul na forse tegenvallers in het klassiekerspel en giro.
Moet jij niet betalen of...? Anders probeer ik het zelf nog even snel te regelen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik heb dus niet heel veel vertrouwen in Van der Poel, ook omdat het zijn eerste Tour is.

Moet jij niet betalen of...? Anders probeer ik het zelf nog even snel te regelen.
Betaal al voor scorito. Heb zo jaarabbonement. Doe eigenlijk aan bijna elk spel mee. Wimbledon team staat ook al klaar. Waarschijnlijk om grandioos te falen, vooral vrouwentennis is een loterij dat niet te voorspellen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.527
4.401
Iedereen die nog wil meedoen aan de sporza. Je hebt nog een half uurtje voor de rit begint! Doe dus zeker mee met het meest epic spel ooit!
Voor vandaag: de rit is precies gemaakt om Alaphilippe in het geel te krijgen, maar Van Aert en MVdP zullen wss meestrijden. Ik gok (en hoop) WVA voor vandaag, al kan, zeker in de tour, altijd een outsider met die eerste plaats gaan lopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Iedereen die nog wil meedoen aan de sporza. Je hebt nog een half uurtje voor de rit begint! Doe dus zeker mee met het meest epic spel ooit!
Voor vandaag: de rit is precies gemaakt om Alaphilippe in het geel te krijgen, maar Van Aert en MVdP zullen wss meestrijden. Ik gok (en hoop) WVA voor vandaag, al kan, zeker in de tour, altijd een outsider met die eerste plaats gaan lopen.
Kijk, doe ik het toch goed. Alle drie niet in m'n team.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.898
Ik had achteraf misschien een andere keuze moeten maken, maar goed, we kunnen niet meer terug, haha. Overigens wil ik niks over Carapaz horen. Zijn tijd komt nog. Ik had alleen geen vertrouwen in mijn bank...
Schermopname (194).png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken