Tour 2021

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Sjappoo voor MVDP !!!!! met een kwinkslag naar de voetballers: Dát zijn kerels !!!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Vrouwke met kartonnen bord is officieel aangeklaagd en in hechtenis genomen, (y) de Domme soepkip!!:mad:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Ik vergeet dus iedere keer m'n kopman aan te passen. Zo gaan we natuurlijk nooit winnen.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Vreemde rit vandaag vind ik, als Pogacar zijnde zou ik MVDP of WVA (vorig jaar bekeken) niet te veel tijd geven, aangezien die ook nog een stuk bergop kunnen rijden
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Vreemde rit vandaag vind ik, als Pogacar zijnde zou ik MVDP of WVA (vorig jaar bekeken) niet te veel tijd geven, aangezien die ook nog een stuk bergop kunnen rijden
Ach ja mvdp gaat de tour niet uitrijden met het oog op de spelen en wout gaat in dienst rijden van roglic of vingegaard in het verdere verloop van de tour (en is minder goed dan vorig jaar), dus geen probleem voor pogacar ze. Mooie move wel van beide heren, maakt de koers een stuk leuker om naar te kijken.

Denk trouwens wel dat UAE graag iemand mee had gehad in de kopgroep, als je zag hoe ze probeerden terug te komen in het begin van de rit, maar je wilt je ploeg natuurlijk ook niet te veel opsouperen he.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken