Top 2000

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Voor dit jaar is net de top 10 bekend gemaakt.
De rest van de lijst volgt op 17 december.

1. Roller Coaster – Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody – Queen (1)
3. Hotel California – Eagles (2)
4. Piano Man – Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven – Led Zeppelin (5)
6. Black – Pearl Jam (7)
7. Avond – Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You – Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes – David Bowie (27)
2020 is een gitzwart jaar aan het worden...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
PJ wrote:
Voor dit jaar is net de top 10 bekend gemaakt.
De rest van de lijst volgt op 17 december.

1. Roller Coaster – Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody – Queen (1)
3. Hotel California – Eagles (2)
4. Piano Man – Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven – Led Zeppelin (5)
6. Black – Pearl Jam (7)
7. Avond – Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You – Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes – David Bowie (27)

2020 is een gitzwart jaar aan het worden…
Dan heb je de top 10 van MNM in België nog niet gezien.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
wenteldave wrote:

PJ wrote:
Voor dit jaar is net de top 10 bekend gemaakt.
De rest van de lijst volgt op 17 december.

1. Roller Coaster – Danny Vera (4)
2. Bohemian Rhapsody – Queen (1)
3. Hotel California – Eagles (2)
4. Piano Man – Billy Joel (3)
5. Stairway To Heaven – Led Zeppelin (5)
6. Black – Pearl Jam (7)
7. Avond – Boudewijn de Groot (6)
8. Fix You – Coldplay (8)
9. Wish You Were Here – Pink Floyd (10)
10. Heroes – David Bowie (27)


2020 is een gitzwart jaar aan het worden…

Dan heb je de top 10 van MNM in België nog niet gezien.

Heroes er weer in, das fijn. Pink Floyd nog steeds, is ook altijd maar de vraag de laatste jaren. Danny Vera op 1 is natuurlijk belachelijk, maar leuk voor die man. Komt altijd sympathiek over. Ik luister normaal gesproken toch altijd heel weinig op oudejaarsdag en ben dus vooral heel benieuwd naar wat in de onderste regionen staat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Danny Vera staat over 3 jaar gewoon ergens op nummer 30 of zo. Dat zie je wel vaker. Kijk naar Adele met someone like you.
Kwam ook de top 10 binnen vliegen destijds. Staat nu ergens in de top 100 geloof ik...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Danny Vera staat over 3 jaar gewoon ergens op nummer 30 of zo. Dat zie je wel vaker. Kijk naar Adele met someone like you.
Kwam ook de top 10 binnen vliegen destijds. Staat nu ergens in de top 100 geloof ik…

Weet niet hoe dat toen ging, maar Danny Vera stond vorig jaar natuurlijk als binnenkomer ook al 4e, dus dit is het tweede jaar al in de top10.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
PJ wrote:
Danny Vera staat over 3 jaar gewoon ergens op nummer 30 of zo. Dat zie je wel vaker. Kijk naar Adele met someone like you.
Kwam ook de top 10 binnen vliegen destijds. Staat nu ergens in de top 100 geloof ik…

Weet niet hoe dat toen ging, maar Danny Vera stond vorig jaar natuurlijk als binnenkomer ook al 4e, dus dit is het tweede jaar al in de top10.

Even opgezocht maar toen 2 jaar in de top 10 op nummer 6 en 8 en daarna al naar 25. Stond vorig jaar al buiten de top 100. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het vermoeden heb dat Danny het wat langer vol houd in die top 10 maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij volgend jaar weer op 1 staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat fantastisch mooi voor Danny Vera!
Voor dit jaar is net de top 10 bekend gemaakt.
De rest van de lijst volgt op 17 december.

1. Roller Coaster – Danny Vera (4)
2019 nieuw binnen op 4. Nu, een jaar later, zelfs doorgestoten naar 1... Dat moeten echt 2 jaar op rij heel veel stemmen zijn voor hem. Wow, is hem ook oprecht gegund!
Van die keren dat ik hem heb gezien in zelfs kleine zaaltje tot uitverkocht grote theaterzaal en een volle tent op Bospop. Trots...
Ik durf zelf te zeggen, deze plaat heeft potentie voor internationaal succes. Maar hij is zo nuchter en down to earth dat dat er waarschijnlijk niet in zit.

Maar man man man Danny, gefeliciteerd pik!!!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
koekdoos wrote:

PJ wrote:
Danny Vera staat over 3 jaar gewoon ergens op nummer 30 of zo. Dat zie je wel vaker. Kijk naar Adele met someone like you.
Kwam ook de top 10 binnen vliegen destijds. Staat nu ergens in de top 100 geloof ik…


Weet niet hoe dat toen ging, maar Danny Vera stond vorig jaar natuurlijk als binnenkomer ook al 4e, dus dit is het tweede jaar al in de top10.

Even opgezocht maar toen 2 jaar in de top 10 op nummer 6 en 8 en daarna al naar 25. Stond vorig jaar al buiten de top 100. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het vermoeden heb dat Danny het wat langer vol houd in die top 10 maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij volgend jaar weer op 1 staat.

Interessant dan hoe het volgend jaar zal gaan. Hij heeft het voordeel dat het een artiest van eigen bodem is daarbij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Via de website van radio 2 kun je weer checken of je plaat in de lijst staat. Better Man van Pearl Jam stond er nog nooit in maar nu dus blijkbaar wel. De volledige lijst is volgende week donderdag beschikbaar...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het scheelt wel dat ik de laatste paar minuten voor middernacht de radio af kan zetten en rustig de champagne kan ontkurken.
Dacht wel dat dit soort (verder wel ok) nummers tot programma's als the Voice of Holland beperkt bleven.

En fijn dat de Duckstadkrant meeleeft!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zal me ook benieuwen welk nummer nu weer uit het niets heel hoog in de lijst staat. Vorig jaar was dat nummer van Normaal zo hoog geëindigd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Zal me ook benieuwen welk nummer nu weer uit het niets heel hoog in de lijst staat. Vorig jaar was dat nummer van Normaal zo hoog geëindigd.

En Mannenkoor Karrenspoor niet vergeten he!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Belachelijk! Elvis Presley - Heartbreak Hotel is eruit gevallen :(.
Ook Pink Floyd - See Emily Play niet meer, geen Sam & Dave, Jerry Lee Lewis.

Water of Love is er gelukkig wel ingebleven. Van mijn vrije keuzes hebben Going Home: Theme from a Local Hero & (verassend) Kendrick Lamar - King Kunta het gehaald.

Helaas nog geen The National :(
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Alweer geen The National in deze lijst. Hoe dan.

Maar gelukkig stelt Radio 2 me een ander nummer aan: The Ketchup Song.

I'm out.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Belachelijk! Elvis Presley – Heartbreak Hotel is eruit gevallen :(.
Ook Pink Floyd – See Emily Play niet meer, geen Sam & Dave, Jerry Lee Lewis.

Water of Love is er gelukkig wel ingebleven. Van mijn vrije keuzes hebben Going Home: Theme from a Local Hero & (verassend) Kendrick Lamar – King Kunta het gehaald.

Helaas nog geen The National ?

Nice, King Kunta! Dat is een mooie toevoeging hoor.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Alweer geen The National in deze lijst. Hoe dan.

Maar gelukkig stelt Radio 2 me een ander nummer aan: The Ketchup Song.

I’m out.

Boks maar eens tegen dat algoritme op ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Mark Knopfler Local Hero stond er nog nooit in.
Nu wel, zou het te maken kunnen hebben met het feit dat dit nummer van hem al in beeld kwam toen je zijn naam intikte wat voorheen nooit gebeurde.
De lijst wordt verder niet gestuurd hoor :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Mark Knopfler Local Hero stond er nog nooit in.
Nu wel, zou het te maken kunnen hebben met het feit dat dit nummer van hem al in beeld kwam toen je zijn naam intikte wat voorheen nooit gebeurde.
De lijst wordt verder niet gestuurd hoor ?
Titels die in beeld komen staan in de stemlijst, geloof ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken