Top 2000

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Ik probeer al jaren Porcupine Tree met Arriving Somewhere But Not Here erin te krijgen. Maar goed, één stem maakt niet het verschil :)
Ik zag dat jij daar ook op gestemd hebt bij de snob2000. Die gaat daar niet meer inkomen, heeft paar jaar geleden gewonnen. Het nummer valt dus lekker in limbo.
Ik was van plan om Anesthetize erin te stemmen, ook van PT natuurlijk, maar ASBNH is ook prima.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
We proberen meer NightWish in de top2000 te krijgen. Zien hoever we komen
Stonden er vorig jaar in, dus we stappen over op Porcupine Tree! Twee keer Nightwish is mooi en die gaan hun plaatsen echt niet meer verliezen, dus dan zie ik toch liever een nummer van Porcupine Tree.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wordt in de top2000 elk nummer in zijn geheel afgespeeld? Of is dat alleen richting de top zoveel aan t eind?
Normaal wel. Tenzij het qua tijd niet uitkomt. Vorig jaar een relletje met een nummer van Marco Borsato die door Rob Stenders na een halve minuut werd afgekapt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
COME ON JONGENS, IK WIL AL DIE HANDJES IN DE LUCHT ZIEN!

IN DE JUNGLE VAN DE STAD BEN JIJ EEN TIJGER IN DE KROEG!
Ik zou dan meer gaan voor een classic. Sofa voor de deur, kratje Schultenbrau erbij, de kooi karpers zijn gevoerd en go...HEB JE EVEN VOOR MIJ!!!!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.042
10.121
Hier ook mijn stem uitgebracht! Kopiëren in het forum gaat alleen niet zo makkelijk.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Het dj team. Weer geen Stefan Stasse.... Da's wel jammer. En Stenders is inderdaad een groot gemis...
Ik had idd ook liever Stasse ipv Staverman, De Wild en Beelen. Rest vind ik wel leuk of kan ik wel hebben. Ook jammer dat Blokhuis niet presenteert.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken