The Strokes

Lang geleden dat ik zo baalde van het mislopen van tickets. Ticketswap ziet er ook niet ontzettend veelbelovend uit. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan met alle shows. Misschien dat die Coachella show net goed getimed was voor ze.

Ik had ook niet zo'n stormloop verwacht en wist ook niet dat hier zoveel animo was eigenlijk. Heb zelf 2 tickets gekocht (in de allereerste presale) en had ook 4 kunnen kopen en iemand hier blij kunnen maken achteraf 😪

Lang geleden dat ik zo baalde van het mislopen van tickets. Ticketswap ziet er ook niet ontzettend veelbelovend uit. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan met alle shows. Misschien dat die Coachella show net goed getimed was voor ze.
Was ook geen toeval dat de kaartverkoop begon tussen de 2 weekenden van Coachella ;)

Dat laatste nummer is wel verschrikkelijk anders 😄
Lang geleden dat ik nog zo op een negatieve manier wordt afgeleid door muziek.

Voorlopig blij dat ik geen ticket heb gekocht, kan helemaal niks met alle singles.

Wauw, dat refrein blijft wel echt direct hangen. Ik vind het echt een heel goed nummer, denk dat mensen zich er nu bij zullen moeten neerleggen dat er zeer veel autotune aanwezig zal zijn op het album.

• Leuk
Waarderingen: SuperfastJellyfish
Moet zeggen dat ik de nieuwe single van gisteren vandaag al een stuk beter kan hebben. Autotune en stemvervorming is sowieso iets waar the Strokes nooit vies van zijn geweest, dus we hoeven niet helemaal verbaasd te doen. Geeft ze juist ook die specifieke sound, al snap ik dat mensen dit misschien wat veel vinden.

Want je kan veel zeggen over Trump, Poetin, Netanyahu en co, maar een van de ergste misdaden tegen de mensheid die de jongste maanden werd gepleegd, moet toch wel die eerste single geweest zijn.

Wtf is dit? Is er dan niemand bij hun op de redactie of weet ik veel die zegt dat dit niet kan?

Contacteer hun redactie, neem screenshots, dien klacht in bij de raad voor journalistiek, etc.
De mening over dit onding van een single zijn meer dan terecht, hoe ze het brengen; is idd idioot en ongehoord.

Je kan trouwens onderaan de review reageren ook (y)

of mailen naar [email protected]

Users who are viewing this thread