HU Sziget 2025

🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:

Begin november eerste aankondiging aldus szigetleaks op efest. Volgens de hints zou Shawn Mendes wel eens een headliner kunnen zijn....

Begin november eerste aankondiging aldus szigetleaks op efest. Volgens de hints zou Shawn Mendes wel eens een headliner kunnen zijn..

Zelf denk ik dat Je Justin Timberlake er ook aan mag toevoegen.

Hints naar de artiesten:
"Went viral on Tiktok in 2022"
"Was formed in a Zurich nightclub"
"Has a special connection to football"
"Was born on Christmas day"

Hints naar de artiesten:
"Went viral on Tiktok in 2022"
"Was formed in a Zurich nightclub"
"Has a special connection to football"
"Was born on Christmas day"
Chatgpt weet mij te vertellen dat de Zurich nachtclub Kraftwerk is. Christmas day kan Armin van Buuren zijn. Die TikTok is onmogelijk te gokken, kunnen er wel 100 zijn. De voetbalconnectie gok ik Sam Fender ivm zijn grote liefde voor Newcastle maar kan ook zomaar Ed Sheeran zijn aangezien hij aandeelhouder is van Ipswich.

Troye Sivan naar Sziget….?

In de laatste e-mail staat een hint met een baby en een engel. Hij heeft een liedje genaamd Angel Baby.

Of Sia….? Angel by The Wings een nummer van haar. Maar ja daar zie ik de baby niet in terug komen.

Troye Sivan naar Sziget….?

In de laatste e-mail staat een hint met een baby en een engel. Hij heeft een liedje genaamd Angel Baby.

Of Sia….? Angel by The Wings een nummer van haar. Maar ja daar zie ik de baby niet in terug komen.
Heb het plaatje niet gezien, maar klinkt dat niet meer als Babymetal? Twee hebben een bijnaam met engel (Angel of Love en Angel of Dance)

Nou….ik neem mn woorden terug. Morgen komen heel veel festivals met namen en het lijkt me dat CharliXcX tegelijkertijd een festivaltour gaat aankondigen.

Charlie’s angels ….dat is de hint.

Eerste namen stonden blijkbaar al in het tekstje onder een YouTube première daarnet:

1733347432204.png

• Leuk
Waarderingen: MarkvD

Users who are viewing this thread