Stadsparklive 2022 - Nieuws en Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dan komt er nog iets bij van grote als GnR of iets wat in ieder geval max 50.000 tickets doet verkopen. Muse The Weeknd Paul McCartney???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dat zou je kunnen stellen, maar ik heb ergens iets gezien dat er een 12 juni 2022 hiervoor onder voorbehoud is / was...

edit: kan ook een verouderede opgave kunnen zijn, want daarop stond Stadsparklive nog aangeduid als 18 juni 2022 ipv de nu aangekondigde 19 juni 2022?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Mooie prijs. Ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen naast Simple Minds en Crowded House. Hopelijk weer Iggy Pop en Kensington.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Mooie prijs. Ben benieuwd waarmee ze op de proppen komen naast Simple Minds en Crowded House. Hopelijk weer Iggy Pop en Kensington.
Kensington zou goed kunnen maar ook de Dijk met hun 40 jarig bestaan zullen wel alle festivals afgaan denk ik.
Prima band trouwens. 65 Euro is trouwens een schappelijke prijs.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Staplaats in Ziggo Dome voor Simple Minds was €54,00 exc servicekosten dus dan is €65,- echt een mooie prijs inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kensington zou er 2020 staan, neem aan dat die idd wel doorschuiven.
Dus dan zou je al Simple Minds, Crowded House en Kensington hebben verwacht ik, met nog 3 namen.
Lijkt me ook aannemelijk voor max 30.000 bezoeker en voor 65 euro.

en idd, voor dit bezoekersaantal en voor 65 euro, gaat dat vast geen Springsteen worden daar
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Springsteen had ik na de eerste hint met dat logo eigenlijk al wel afgeschreven. Zoals ik gisteren al zei: Daar hoef je je voor Stadspark niet druk om te maken. Die landt vermoedelijk op Pinkpop of Goffert als hij 2022 Nederland aandoet. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vergis je niet dat Stadspark mogelijk nog een los concert cat 3 gaat herbergen waar 50.000 man op af mag komen. Dan zit je toch in de buitencategorie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ja, true. Beter gezegd: Daar hoef je je voor Stadspark Live geen zorgen over te maken. Daar speelt hij niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik leg mezelf verkeerd uit denk ik. :p

Stadspark Live (het festival) zal wel Simple Minds, Crowded House en vier namen (Iggy Pop, Kensington, De Dijk, De Wolff oid?) daaronder worden.

Het losse concert in Stadspark zou inderdaad best wel eens McCartney, Muse of Springsteen kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik leg mezelf verkeerd uit denk ik. :p

Stadspark Live (het festival) zal wel Simple Minds, Crowded House en vier namen (Iggy Pop, Kensington, De Dijk, De Wolff oid?) daaronder worden.

Het losse concert in Stadspark zou inderdaad best wel eens McCartney, Muse of Springsteen kunnen zijn.
maar... als Stadspark Live aangekondigd zal worden, lijkt me niet dat Springsteen dan een los concert aankondigen gaat in Groningen donderdag.
Tenminste, dan richt ik mijn ogen wel ergens anders waar de verdenking van aankomend nieuws ligt ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Stadspark komt natuurlijk niet morgen met Simple Minds en Crowded House voor dag x en een dag later komt springsteen met data die dan weer op stadspark staat. Nee die staat daar niet
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
maar... als Stadspark Live aangekondigd zal worden, lijkt me niet dat Springsteen dan een los concert aankondigen gaat in Groningen donderdag.
Nee, verwacht ik ook niet. (al zou het wel mooi zijn.... woensdag aankondiging Stadspark Live, donderdag aankondiging Springsteen in Stadspark....)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
maar... als Stadspark Live aangekondigd zal worden, lijkt me niet dat Springsteen dan een los concert aankondigen gaat in Groningen donderdag.
Tenminste, dan richt ik mijn ogen wel ergens anders waar de verdenking van aankomend nieuws ligt ?
Dat zou ook nog wel eens tegen kunnen vallen. Voor hetzelfde geld staat Springsteen bv weer op het Malieveld en komt een paar dagen later The Weeknd met tourdata……..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken