Sport algemeen

De afgelopen dagen hier ook de persconferenties van oranje wat gevolgd en niet alleen Valentijn (al is die wel het dieptepunt), maar ook de rest van de vragen die daar gesteld worden en onderwerpen die aangehaald worden zijn toch echt zwaar ondermaats zeg.

Volledig terechte opmerking van Virgil. Een beetje kritiek is prima, maar een speler net zijn staat van dienst mag wel wat meer respect voor zijn.

En over de Eredivisie, ik ben oprecht positief verrast over de afgelopen wedstrijden van Feyenoord. Toch vrees ik wel dat op den duur, de breedte van de selectie ons zal gaan opbreken. Maar we gaan het zien.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Wat ik overigens wel een beetje bijzonder vind is dat Van Dijk niet bij de begrafenis aanwezig was van mevrouw Koeman. Ik lees dat Frenkie de Jong er wel was, maar vind het eigenlijk wel een beetje zakelijk overkomen vanuit het elftal. (Dan ga je toch kritiek geven he). Misschien niet helemaal tevergelijken, maar toen mijn moeder overleed waren mijn collega's er voor mij. Zoals ik er ook voor hun weggevallen ouders zou zijn. En ik snap dat mijn situatie niet te vergelijken is met die van een prof voetballer, maar toch.

Users who are viewing this thread