Sport algemeen

Opmerkelijk dat die Egyptenaren schijnen te denken dat Doku gevaarlijk is en hem altijd omsingelen als hij aan de bal is, maar dat de Belgen menen dat je zo'n Salah altijd wel een meter of 5 ruimte mag geven.

Trouwens wel grote fan van al die snelle inworpen van Meunier, waarmee hij steeds alle Belgen verrast.

• Haha
Waarderingen: Oasiss
totaal géén druk op de bal, géén tempo, géén overzicht, géén passie, wandelvoetbal m.a.w. typisch Belgisch duiveltjes voetbal ten top
graag 6 wissels tijdens de rust 🤔 jammer dat het niet mag

Pfoe, ik had wel door dat België niet meer de ploeg van een aantal jaren geleden was, maar dit zijn wel heel wat jasjes uitgedaan he..

Pfoe, ik had wel door dat België niet meer de ploeg van een aantal jaren geleden was, maar dit zijn wel heel wat jasjes uitgedaan he..
Dit is toch al jaren, op een enkele uitzondering, het spelniveau van de duivels, zelfs met de "gouden" generatie.
Het kon al makkelijk 0-3 staan.
Raskin brengen i.p.v. Vanaken :rolleyes:

de meeste wedstrijden zijn iig wel spannend.
voor de mensen die graag een samenvatting zien van de nachtwedstrijden:
t programma "sporza fifa wk voetbal" iedere ochtend rond 9.00 is perfect
een stuk beter dan t gezever van de nos smorgens
of gewoon de youtube van de nos , daar staan samenvattingen op zonder spoilers

ondertussen wordt Giovanni van Bronckhorst (opnieuw) de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord
Vind ik toch best een vreemde keuze. Ik vind Gio echt een topvent, heel sympathiek ook. Maar als trainer heeft hij toch ook niet heel veel meer laten zien? Ja hij is 1x kampioen geworden. Maar heeft ook een periode gehad dat hij ook Dick Advocaat nodig had (en toen ging het veel slechter met Feyenoord dan onder van Persie).

Ik zie niet in hem de mesias die Feyenoord volgend jaar maar weer even naar de 2e plek gaat leiden. Het is geen buitenkansje wat mij betreft dat je hiervoor van Persie moest ontslaan iig.

Wat deze wedstrijd gemeen had met die 2 oefenwedstrijden, is dat de ploeg beter speelde met een hoop vervangingen dan met de basis-elf. Benieuwd of Garcia daar iets mee gaat doen.

Users who are viewing this thread