Sport algemeen

Ajax én PSV door bedoel je? Voor Ajax moeten volgens mij 6 of 7 van 9 scenario's meezitten. Één daarvan is dat PSV verliest. Theoretisch zouden beide nog de tussenronde kunnen halen

PSV is afhankelijk van exact dezelfde wedstrijden als Ajax. Voor Ajax moet alles mee zitten, voor PSV mag er 1 wedstrijd afwijken (want Olympiacos - Ajax is sowieso 1 van de 2 plekken die PSV mag verliezen al)

Ook met de mantel der liefde bedekken en we kunnen weer terug naar de orde van de dag. Het wordt gekker met de dag.

Ook met de mantel der liefde bedekken en we kunnen weer terug naar de orde van de dag. Het wordt gekker met de dag.
en toch blijven ze zulk krapuul in berichtgeving gewoon ultra's, harde kern én zelfs "fans" noemen :rolleyes:
0-tolerantie, niets meer of minder!

en toch blijven ze zulk krapuul in berichtgeving gewoon ultra's, harde kern én zelfs "fans" noemen :rolleyes:
0-tolerantie, niets meer of minder!
Ik herhaal het tot in de treuren toe, clubs en medesupporters zijn er bang van. En in plaats van er iets tegen te doen, kop in het zand en hopen dat het overwaait.

Ja poit. Tis hier ni beter.
boh en vooral de zwarte brigade begint hier te irriteren

met popol naar 1B

man man
ge zit in een nieuw tribune.
in een overgangsjaar (dat mocht wel gecommuniceerd worden)
jezus
ofwel weet de harde kern meer maar kom dan met feiten. en niet een open brief en wat doekjes zonder inhoud

boh en vooral de zwarte brigade begint hier te irriteren

met popol naar 1B

man man
ge zit in een nieuw tribune.
in een overgangsjaar (dat mocht wel gecommuniceerd worden)
jezus
ofwel weet de harde kern meer maar kom dan met feiten. en niet een open brief en wat doekjes zonder inhoud
Die actie is redelijk onbegrijpelijk ja.
Had dit gedaan toen Stef Wils er nog was en ze effectief onderdaan stonden zou je het nog een beetje kunnen snappen... Maar nu komen ze wel belachelijk en ondankbaar over.

Nog een paar dagen tot de winterspelen, heerlijk de hele dag sport! Ben eigenlijk wel benieuwd, Belgen naast Bart Swings zijn er sporters waar jullie hoop hebben op een gouden medaille. Naast schaatsen niet veel verstand van de sporten ook al zijn de meeste wel erg leuk om naar te kijken.

Nou bij Heracles Almelo zijn ze ook begonnen met de wanhoopspoging om niet te degraderen. Ünuvar die de afgelopen 3 jaar nog niet fit geweest is en Pasveer van 41 moeten ze gaan redden. Die zijn al zo goed als zeker gedegradeerd. (Ga heel wat pagina's terug en je ziet dat ik dit al voorspelde😉)

Nog een paar dagen tot de winterspelen, heerlijk de hele dag sport! Ben eigenlijk wel benieuwd, Belgen naast Bart Swings zijn er sporters waar jullie hoop hebben op een gouden medaille. Naast schaatsen niet veel verstand van de sporten ook al zijn de meeste wel erg leuk om naar te kijken.

Ook erg zin in. Weer even maandje HBO Max afsluiten om alles te kunnen volgen (verwacht dat ze deze OS ook uitzenden a la afgelopen zomerspelen).

In principe al genoeg uren gewerkt om februari door te komen met een handjevol diensten en overuren, dus kan vrijwel alles zien, maar wil ook nog wat extra uren knallen om de laatste weken van de zwangerschap (waar ik als vader geen verlof voor heb natuurlijk) op te vangen.

Het meeste zin in eigenlijk alles met schaatsen. Langebaan is Nederland altijd goed in natuurlijk, maar shorttrack is ook gaaf. IJshockey lijkt me ook leuk om eens te volgen en heb al uitgezocht dat ik geluk heb met kunstschaatsen dat vrijwel allemaal in de avond is.

Ook erg zin in. Weer even maandje HBO Max afsluiten om alles te kunnen volgen (verwacht dat ze deze OS ook uitzenden a la afgelopen zomerspelen).

In principe al genoeg uren gewerkt om februari door te komen met een handjevol diensten en overuren, dus kan vrijwel alles zien, maar wil ook nog wat extra uren knallen om de laatste weken van de zwangerschap (waar ik als vader geen verlof voor heb natuurlijk) op te vangen.

Het meeste zin in eigenlijk alles met schaatsen. Langebaan is Nederland altijd goed in natuurlijk, maar shorttrack is ook gaaf. IJshockey lijkt me ook leuk om eens te volgen en heb al uitgezocht dat ik geluk heb met kunstschaatsen dat vrijwel allemaal in de avond is.
Komt dat in Nederland niet op de openbare zender?

Users who are viewing this thread