Sport algemeen

"De hel van Istanbul" zeiden ze maar zou het eerder het blaaskapel van Istanbul noemen, heb je tegenwoordig al een goede sfeer als je een beetje op de je vinger blaast? Verder zie ik dit niet goedkomen helaas.

Ik heb er helaas ook een hard hoofd in.
Maar tering die 1 op 1 op de keeper had er wel echt in gemoeten zeg..

Ging van euphorie binnen 5 minuten, naar dit gaat hem denk ik niet worden.

Die Lotomba is ook niet de meest snuggere van de selectie ofwel? Bonnetje van Borges mogen ze ook wel even opzoeken

Tsja gewoon een gebrek aan kwaliteit. Fenerbache was niet eens heel veel beter, maar zij maken ze wel gewoon.

Leuk als je Hancko en Paixao verkoopt, maar je zit nu met een vrij matige selectie helaas.

Ik hoorde berichten over de instapagina van Lotomba en jezus waar zijn we mee bezig. Eerste 3 reacties die ik zie is een racistische, een doodbedreiging en een levensbedreigende ziekte. Dat je zo weinig hersencellen hebt dat je denkt dat je het op de persoon mag afreageren......

Inmiddels heeft hij zijn insta verwijdert zo lijkt het..... Hoop dat die jongen nog een club kan vinden die hem wel respecteert en misschien ook iets beter bij zijn kwaliteiten past ( supporters bedoel ik dan)

• Verdrietig
Waarderingen: zero
Ik hoorde berichten over de instapagina van Lotomba en jezus waar zijn we mee bezig. Eerste 3 reacties die ik zie is een racistische, een doodbedreiging en een levensbedreigende ziekte. Dat je zo weinig hersencellen hebt dat je denkt dat je het op de persoon mag afreageren......

Inmiddels heeft hij zijn insta verwijdert zo lijkt het..... Hoop dat die jongen nog een club kan vinden die hem wel respecteert en misschien ook iets beter bij zijn kwaliteiten past ( supporters bedoel ik dan)
Heerlijk he dat social media waar mensen bijna anoniem dingen kunnen roepen en mensen kunnen bedreigen..

Mag hopen dat dat mensen zijn die nooit in ons mooie stadion komen. Het zou al helemaal mooi zijn als dat soort mensen een stadionverbod kunnen krijgen obv wat ze op internet verkondigen.

Gelukkig zelf in de Kuip nog nooit racisme meegemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Het slaat ook nergens op omdat hij gewoon een slechte dag had. Hij heeft uitstekende potten op de mat gelegd tegen o.a. Benfica. En nu zou ie opeens niet goed genoeg zijn? Kan gebeuren.

Het slaat ook nergens op omdat hij gewoon een slechte dag had. Hij heeft uitstekende potten op de mat gelegd tegen o.a. Benfica. En nu zou ie opeens niet goed genoeg zijn? Kan gebeuren.
En ook nog is lang geblesseerd geweest. Hooplijk kan hij zich over zo'n offday en media aandacht heen zetten

En ook nog is lang geblesseerd geweest. Hooplijk kan hij zich over zo'n offday en media aandacht heen zetten
Hopen op een Anton Gaaij momentje dat hij in de eerste beste Europa League wedstrijd de bal van 30 meter in de kruising schiet.

Ja, en al zou hij wekelijks drie eigen doelpunten maken. Dan mag je hem daarop beoordelen. Ongelooflijk dat hij racistisch en bedreigend wordt bejegend hierdoor..

• Leuk
Moet Feyenoord trouwens nog een voorronde voor de Europa League of gewoon groepsfase?

Gaan nu de groepsfase in.
Eind augustus is de loting eind september eerste wedstrijd.
Ah dat is wel fijn! Hoewel natuurlijk iedere speler en supporter die CL hymne wil horen (weet ik na 'm een paar jaar niet gehoord te hebben), denk ik dat Feyenoord meer potten breekt in de EL.

Zit Feyenoord verder ook niet mee, Read pas na de winterstop weer van de partij.
Het gedonder is alweer begonnen ja met al die blessures. Lijkt wel een vloek te rusten op Feyenoord.

Maar goed, het is natuurlijk schandalig dat Lotomba racistisch wordt bejegend.
De grootste schuld van de sportieve wanprestatie van Lotomba gisteren ligt natuurlijk bij Robin van Persie. Hij had die jongen gewoon uit zijn lijden moeten verlossen en dan maar zonder back spelen als er echt niemand op de bank zit.

Ik vind Lotomba normaal ook wel echt een goede speler, maar zo diep als dat hij door de ondergrens heen zakte, had ik niet voor mogelijk gehouden. De trainer heeft Lotomba’s carrière en leven hopelijk niet verwoest, maar ik neem het Van Persie zeer kwalijk.

Maar nogmaals, dit staat helemaal los van het gedrag van die randdebielen die menen dat het nodig is om Lotomba nu de dood toe te wensen en racistisch aan te vallen. Helaas lijkt racisme veel meer dan de afgelopen jaren weer een ding te worden. Het wordt tijd dat dit soort mongolen nooit meer een plek krijgen in de samenleving en dus helemaal niet in een voetbalstadion. Staak een duel maar eens totdat de boosdoeners eruit zijn gehaald met de grootst mogelijke straf tot gevolg.

• Leuk
Het gedonder is alweer begonnen ja met al die blessures. Lijkt wel een vloek te rusten op Feyenoord.

Maar goed, het is natuurlijk schandalig dat Lotomba racistisch wordt bejegend.
De grootste schuld van de sportieve wanprestatie van Lotomba gisteren ligt natuurlijk bij Robin van Persie. Hij had die jongen gewoon uit zijn lijden moeten verlossen en dan maar zonder back spelen als er echt niemand op de bank zit.

Ik vind Lotomba normaal ook wel echt een goede speler, maar zo diep als dat hij door de ondergrens heen zakte, had ik niet voor mogelijk gehouden. De trainer heeft Lotomba’s carrière en leven hopelijk niet verwoest, maar ik neem het Van Persie zeer kwalijk.

Maar nogmaals, dit staat helemaal los van het gedrag van die randdebielen die menen dat het nodig is om Lotomba nu de dood toe te wensen en racistisch aan te vallen. Helaas lijkt racisme veel meer dan de afgelopen jaren weer een ding te worden. Het wordt tijd dat dit soort mongolen nooit meer een plek krijgen in de samenleving en dus helemaal niet in een voetbalstadion. Staak een duel maar eens totdat de boosdoeners eruit zijn gehaald met de grootst mogelijke straf tot gevolg.
Tjah denk dat iedereen het wel met je eens is, als je zo'n leeghoofd bij je hebt zitten moet je als supporters ook opstaan om die gast er weg te krijgen, maar dit is op social media, daar proberen ze het niet eens op te lossen...

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Spurs being Spurs. Prijsje voor het oprapen tegen een ploeg die een week terug is van vakantie en het weer net laten glippen.

Users who are viewing this thread