Het gedonder is alweer begonnen ja met al die blessures. Lijkt wel een vloek te rusten op Feyenoord.
Maar goed, het is natuurlijk schandalig dat Lotomba racistisch wordt bejegend.
De grootste schuld van de sportieve wanprestatie van Lotomba gisteren ligt natuurlijk bij Robin van Persie. Hij had die jongen gewoon uit zijn lijden moeten verlossen en dan maar zonder back spelen als er echt niemand op de bank zit.
Ik vind Lotomba normaal ook wel echt een goede speler, maar zo diep als dat hij door de ondergrens heen zakte, had ik niet voor mogelijk gehouden. De trainer heeft Lotomba’s carrière en leven hopelijk niet verwoest, maar ik neem het Van Persie zeer kwalijk.
Maar nogmaals, dit staat helemaal los van het gedrag van die randdebielen die menen dat het nodig is om Lotomba nu de dood toe te wensen en racistisch aan te vallen. Helaas lijkt racisme veel meer dan de afgelopen jaren weer een ding te worden. Het wordt tijd dat dit soort mongolen nooit meer een plek krijgen in de samenleving en dus helemaal niet in een voetbalstadion. Staak een duel maar eens totdat de boosdoeners eruit zijn gehaald met de grootst mogelijke straf tot gevolg.