Sport algemeen

Ik vind zijn opmerkelijkste prestatie nog dat hij met Trinidad & Tobago het WK van 2006 heeft gehaald. Wat een top trainer

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Wat een klootzak toch weer in dat publiek.

Je zou bijna hopen dat de omstanders hem onder handen nemen.

Rory Mcilroy Smile GIF by The Masters

• Geweldig
Waarderingen: visdave34
Dit is gewoon nog slechter dan onder de vorige trainer.

Wie moest er weer per se die Besnik gaan halen? De Besnik die over mislukte.

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Vermaak op 1e Paasdag. Naast mijn liefde voor Feyenoord heb ik de afgelopen tientallen jaren een grote sympathie opgebouwd voor die andere Rotterdamse club: Excelsior. Naast dat ik zelf talloze memorabele avonden heb beleefd in hun stadion, is het ook gewoon een heel aparte club met diverse zeer opmerkelijke resultaten. Zo verstierden ze al eens kampioensfeesten van AZ en Feyenoord en beleefden ze in de nacompetitie al eens miraculeuze ontsnappingen vanuit geslagen positie tegen Sparta en ADO Den Haag.

Vandaag lijkt er een nieuw hoofdstuk aan te worden toegevoegd. Met nog een klein half uur te spelen staan ze met 0-3 voor in en tegen Volendam, waar het hele dorp vandaag hun kampioenschap in de tweede divisie (en dus promotie naar de eredivisie) dacht te gaan vieren. Tot grote onvrede van het thuispubliek, wat zojuist al resulteerde in een tijdelijke staking van de wedstrijd.

Nu heeft Volendam een dermate grote voorsprong in de competitie dat het kampioenschap er uiteindelijk wel zal komen. Maar het blijft toch hoogst opmerkelijk dat het wederom Excelsior is wat betrokken is bij zo'n wedstrijd.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en visdave34
Vermaak op 1e Paasdag. Naast mijn liefde voor Feyenoord heb ik de afgelopen tientallen jaren een grote sympathie opgebouwd voor die andere Rotterdamse club: Excelsior. Naast dat ik zelf talloze memorabele avonden heb beleefd in hun stadion, is het ook gewoon een heel aparte club met diverse zeer opmerkelijke resultaten. Zo verstierden ze al eens kampioensfeesten van AZ en Feyenoord en beleefden ze in de nacompetitie al eens miraculeuze ontsnappingen vanuit geslagen positie tegen Sparta en ADO Den Haag.

Vandaag lijkt er een nieuw hoofdstuk aan te worden toegevoegd. Met nog een klein half uur te spelen staan ze met 0-3 voor in en tegen Volendam, waar het hele dorp vandaag hun kampioenschap in de tweede divisie (en dus promotie naar de eredivisie) dacht te gaan vieren. Tot grote onvrede van het thuispubliek, wat zojuist al resulteerde in een tijdelijke staking van de wedstrijd.

Nu heeft Volendam een dermate grote voorsprong in de competitie dat het kampioenschap er uiteindelijk wel zal komen. Maar het blijft toch hoogst opmerkelijk dat het wederom Excelsior is wat betrokken is bij zo'n wedstrijd.
Altijd een ontzettend sympathieke club gevonden. En kan het alleen maar toejuichen dat ze die van Volendam in een zure haring laten bijten.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Blijft toch altijd leuk zo'n beker finale. In een sfeervol stadion met een 50/50 verdeling van de supporters. Voetbal was niet om aan te zien, maar spannend was het zeker. En gunde het GAE ook wel.

• Leuk
Het blijft gewoon leuk dat clubs uit de provincie de beker pakken. Maakt het toernooi nou net wat specialer🤗

Blijft toch altijd leuk zo'n beker finale. In een sfeervol stadion met een 50/50 verdeling van de supporters. Voetbal was niet om aan te zien, maar spannend was het zeker. En gunde het GAE ook wel.
Als het simpelweg speelronde 27 was geweest, had ik hem vrij snel gezapt ja .

Heerlijk ja, gun het GAE echt van harte. Die club heeft alles wat mijn eigen club Cambuur al tijden probeert te zijn.

Extra gunfactor voor GAE omdat ze tegen Goes en Van Bommel speelden.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Oasiss
Heerlijk ja, gun het GAE echt van harte. Die club heeft alles wat mijn eigen club Cambuur al tijden probeert te zijn.

Extra gunfactor voor GAE omdat ze tegen Goes en Van Bommel speelden.
Heb die Goes nog wel eens lopen verdedigen, want hou ergens ook wel van spelers die alles doen om te winnen, à la Atletico. Maar deze snotaap moet toch echt eens gaan bedenken welke carrière hij wil gaan hebben. Hij is te veel gaan geloven dat hij een combi van Materazzi, Ramos en Godin is. Ik vind AZ sowieso niet de meest sympathieke ploeg hebben.

Heb die Goes nog wel eens lopen verdedigen, want hou ergens ook wel van spelers die alles doen om te winnen, à la Atletico. Maar deze snotaap moet toch echt eens gaan bedenken welke carrière hij wil gaan hebben. Hij is te veel gaan geloven dat hij een combi van Materazzi, Ramos en Godin is. Ik vind AZ sowieso niet de meest sympathieke ploeg hebben.
Ik heb werkelijk staan juichen voor GAE. Terwijl ik verder niets met die club heb, al vond ik ze dit seizoen wel echt regelmatig zeer spectaculair voetballen. Maar bij AZ lopen zoveel spelers met nare trekjes, brrr. Ik heb dan ook genoten dat een speler die zo theatraal wil vallen met twee armen in de lucht onbedoeld een penalty veroorzaakt. Van Bommel was de hele wedstrijd aan het klieren, zoals gebruikelijk. Over Goes hoeven we het niet eens meer te hebben. Het is bijna knap dat een zo jonge gast al zoveel afkeer oproept in het hele land. Ten koste van alles willen winnen vind ik mooi, maar hij moet zich afvragen waar de fuck hij mee bezig is. Het gaat echt nergens meer over.

• Leuk
jammer maar morgen toch proberen iets te rapen tegen genk
laat union het dan maar halen tegen brugge

Users who are viewing this thread