Sport algemeen

Ik blijf het toch wel bijzonder vinden hoe PSV het in de tweede seizoenshelft zo ongelooflijk heeft weggegeven.
Ik hoop dat het seizoen voor ze nog pijnlijker wordt en Feyenoord nog gaat verassen, maar denk dat dat lastig gaat worden.

stront aan de knikker bij antwerp...

afbraak tribune stilgelegd
ghelamco jaarrekening neerlegging uitgsteld wegens dringend geld zoeken...

• Wow
Waarderingen: Blommie
Dwars door Vlaanderen ook wel een mooie ontknoping

zojuist even de ballen uit m'n broek gelachen

Ik geloof niet dat die deze kan tippen. Volgende week kunnen pech, waaiers en andere weersomstandigheden een te grote impact hebben. Vandaag was het hard tegen hard waarin de sterkste won.
Bij de Ronde werkt de sterkste ook gewoon vaker inderdaad. Ben benieuwd naar volgende week. Zelf waarschijnlijk aanwezig in het Velodrome :))

Ik geloof niet dat die deze kan tippen. Volgende week kunnen pech, waaiers en andere weersomstandigheden een te grote impact hebben. Vandaag was het hard tegen hard waarin de sterkste won.
Maakt het daardoor ook wel spannender soms.
Roubaix lijkt me ook net wat te 'vlak' voor Pogacar om MVDP en Pedersen eruit te rijden. (en ook WVA als de effecten van zijn trainingskamp zo omhoog blijven gaan)

Ik verwacht dat Visma sterk voor de dag gaat komen in Roubaix. Daarom de kans ook klein dat Pogi solo gaat kunnen wegrijden. Verwacht dan een sprint van een select groepje waarbij Pogi dan niet zal winnen.
Maar goed, die gast blijft verrassen, dus niks is onmogelijk.

Ik verwacht dat Visma sterk voor de dag gaat komen in Roubaix. Daarom de kans ook klein dat Pogi solo gaat kunnen wegrijden. Verwacht dan een sprint van een select groepje waarbij Pogi dan niet zal winnen.
Maar goed, die gast blijft verrassen, dus niks is onmogelijk.
LIDL-Trek kan ook nog wel eens goed voor de dag gaan komen. Ik ben heel benieuwd hoe Milan PR doorkomt namelijk.

Al in al heb ik er zin in, ik ben er zondag bij in de Velodrome ;)

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Voor Wesley Sneijder natuurlijk geen big deal, maar Rice legde ze gisteren wel heel lekker erin zeg!
Die 1e kon ik nog wel inkomen met zijn theorie. Als je een beetje goeie trap hebt en in de Europese top speelt is dat geen héle bijzondere bal. Die 2e was wel fenomenaal.

Wel leuk dat er dit jaar echt geen hele duidelijke titelfavoriet is voor de CL, helemaal nu Bayern en RMA onderuit zijn gegaan (niet dat dit al beslist is).

Arsenal zou ik het gunnen, maar missen toch wel dat laatste beetje individuele kwaliteit (helemaal in de spits). PSG heeft fantastisch gespeeld tegen Liverpool, Inter is amper te verslaan. Barca speelt af en toe weer als vanouds.

Als ik m'n geld zou moeten inzetten zou ik voor Inter gaan, zij doen me echt weer denken aan dat Inter van Mourinho.

Die 1e kon ik nog wel inkomen met zijn theorie. Als je een beetje goeie trap hebt en in de Europese top speelt is dat geen héle bijzondere bal. Die 2e was wel fenomenaal.

Wel leuk dat er dit jaar echt geen hele duidelijke titelfavoriet is voor de CL, helemaal nu Bayern en RMA onderuit zijn gegaan (niet dat dit al beslist is).

Arsenal zou ik het gunnen, maar missen toch wel dat laatste beetje individuele kwaliteit (helemaal in de spits). PSG heeft fantastisch gespeeld tegen Liverpool, Inter is amper te verslaan. Barca speelt af en toe weer als vanouds.

Als ik m'n geld zou moeten inzetten zou ik voor Inter gaan, zij doen me echt weer denken aan dat Inter van Mourinho.
Ene kant blij mee dat het verschrikkelijk spel van Real afgestraft wordt maar de droom van el clasico in de finale valt wel in duigen. Gok zelf dat Barcelona de CL dit jaar gaat winnen en ik had mijzelf gek verklaard als ik dit had gezegd aan het begin van het seizoen. Finale zal wel tegen PSG zijn die na Barcelona voor mij de grootste kanshebber zijn.

Users who are viewing this thread