Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De bouw van Tribune 2 zit op schema. De exacte datum van de opening hangt af van diverse factoren. We krijgen via social media veel vragen over de nieuwe Tribune 2. Welke faciliteiten zijn aanwezig in de tribune en wat met de ingangen?
De volgende voorzieningen zijn beschikbaar op het gelijkvloers: horeca, sanitair, merchandise.
De staantribune is zonder safe standing principe
De ingang verloopt via de Bremweide (groene zone) of de Vic Meesstraat, en niet via de Oude Bosuilbaan.
Er zijn geen liften voorzien
400 a 600 euro wel. Nu gaat de sfeer wel terug beter maken
Jep en dat kan ik me helaas heel goed voorstellen. Hopelijk weten wij dit jaar te promoveren en kiest hij voor speeltijd en ontwikkeling, jaartje eredivisie en daarna een stapje omhoog.
Met een beetje geluk zouden we dan Ferrah (ook een geweldenaar voor ons met heel veel potentie) nog een seizoen kunnen huren.
Gelukkig is er weer clubvoetbal na 2 verkapte oefenpotjes van Nederland. Heel erg benieuwd naar NEC-Twente, PSV-GAE en Ajax-AZ. Super Saturday wat mij betreft! Voorspel 1-1, 2-1 en 0-1.
Gelukkig is er weer clubvoetbal na 2 verkapte oefenpotjes van Nederland. Heel erg benieuwd naar NEC-Twente, PSV-GAE en Ajax-AZ. Super Saturday wat mij betreft! Voorspel 1-1, 2-1 en 0-1.
Als hij gaat, dan gaat Kroes mee dus dat is iets om naar uit te kijken. Hoe kreeg Weghorst trouwens geen rood. Meest overduidelijke kaart die ooit is gemist door de var.
Als hij gaat, dan gaat Kroes mee dus dat is iets om naar uit te kijken. Hoe kreeg Weghorst trouwens geen rood. Meest overduidelijke kaart die ooit is gemist door de var.
Was sowieso weer een matig optreden ook van de arbitrage, maar vond het moment van Weghorst en de penalty van AZ ook allebei van die typische, op het middenveld fluit je ervoor, maar een penalty geef je er niet voor. Al deed Parrot het heel slim, voor Rosa komen, inhouden, hem voelen en vallen.