Sport algemeen

Trouwens wil ik toch ook een lansje breken voor Wouter Goes. Dat is toch een speler die je in je ploeg wil hebben, en waar Nederlandse elftallen toch vaak een gebrek aan hebben. Ik zou zijn linkerknie ook graag de tweede ring op zien vliegen als hij tegen Ajax speelt, maar verder ook wel een sterke verdediger.

En, ja je moet wat als Ajacied, toch echt genoten van Keesie Smit, wat een fijn spelertje is dat.

dat weghorst een elleboog geeft, kan ik in t heetst van de strijd nog wel begrijpen.
maar dat hij serieus na de wedstrijd durft te zeggen dat Goes tegen hem aanliep........
dan ben je gewoon niet ok

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
En hoever geloven we dat dit een tijdelijke constructie is 😂 . Maar het gaat de club wel ten goede komen, de supporters kennende wordt dit een heksenketel.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Gisterenavond mezelf getrakteerd op een La Chouffe herfstbokje, chips en een warm bad , en daarbij heracles-Feyenoord volledig teruggekeken (met feyenoord bril op)
...
...
dat biertje smaakte wel :love:

Tegen PSV komt wel een andere krachtmeting kijken natuurlijk. AZ was ook gelijkspel voor Feyenoord dus PSV leggen ze zomaar niet over de knie. Kan wel eens een mooie pot worden!

verder heb ik helaas geen Formule1 abonnement meer. Je moet wat kiezen want iedereen wil je geld hebben als je wat van de sport wilt volgen. Maar mooie punten voor Max ook weer. Zou hij de spanning terug kunnen brengen voor de titel???

verder heb ik helaas geen Formule1 abonnement meer. Je moet wat kiezen want iedereen wil je geld hebben als je wat van de sport wilt volgen. Maar mooie punten voor Max ook weer. Zou hij de spanning terug kunnen brengen voor de titel???
Ik twijfelde afgelopen zomer of ik het abonnement weer zou activeren. Toch maar gedaan en zeker geen spijt van. Dit is behoorlijk wat spannender dan de afgelopen seizoenen.

• 100
Waarderingen: ChrisV
En hoever geloven we dat dit een tijdelijke constructie is 😂 . Maar het gaat de club wel ten goede komen, de supporters kennende wordt dit een heksenketel.
Enkel op papier tijdelijk ;)
De constructie is zeker niet van tijdelijke kwaliteit

Gisterenavond mezelf getrakteerd op een La Chouffe herfstbokje, chips en een warm bad , en daarbij heracles-Feyenoord volledig teruggekeken (met feyenoord bril op)
...
...
dat biertje smaakte wel :love:

Tegen PSV komt wel een andere krachtmeting kijken natuurlijk. AZ was ook gelijkspel voor Feyenoord dus PSV leggen ze zomaar niet over de knie. Kan wel eens een mooie pot worden!

Dit wordt echt een episch einde van het seizoen! Vanaf kleins af aan fan van Mclaren geweest dus gun het ze wel van harte ook al is het beleid daar wel echt belabberd op het moment. Natuurlijk sta ik ook weer in de lucht te springen als Max het alsnog red. Een laatste race waar alle 3 de rijders nog wereldkampioen kan worden zal wel echt de droom zijn ook al denk ik dat Piastri tegen die tijd al wel kampioen is.

Na die 0-1 had ik niet meer verwacht dat we zouden eindigen met een 6-2 overwinning. Een mooie avond!

Heb het niet gezien, maar puike prestatie wel! Ook wel een beetje mijn gevoel bij dit PSV; als het lukt, kan het erg mooi zijn.

Benieuwd of wij er vanavond meer of minder dan zes tegenkrijgen.

Het was een prachtprestatie

Hopelijk krijgen we zondag ook een mooie pot, maar laat dan feyenoord aub winnen haha.....

Users who are viewing this thread