Sport algemeen

Weghorst wel echt de grootste clown van de Eredivisie. Hopelijk zit Heitinga er zondag nog
Haha, bijzondere man ja. Maar die schop op zijn kop was echt niet per ongeluk.

Over de trainer ga ik denk ik maar niet eens meer beginnen. Even uitzitten nog en dan gaat dit waarschijnlijk de allerslechtste ajaxtrainer zijn die ik meemaak.

Beetje afhankelijk van de intenties van Chelsea, maar is er in CL al eens sprake geweest van dubbele cijfers?

Dortmund met 8-4 tegen Legia Warschau is momenteel het record

En met iets verder scrollen zag ik ook 8-0 Liverpool tegen Besiktas oid

Eagles!!! Wat een geweldige avond zeg. Best een beetje jaloers op al die mensen in het stadion daar.

Nu Feyenoord nog 'even' winnen en we hebben als Nederland eindelijk weer eens een goeie week in Europa.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Piebe71
Eagles!!! Wat een geweldige avond zeg. Best een beetje jaloers op al die mensen in het stadion daar.

Nu Feyenoord nog 'even' winnen en we hebben als Nederland eindelijk weer eens een goeie week in Europa.

En dan kan ook Utrecht nog winnen ook!

Als Feyenoorder vrees ik dat we precies op tijd uit vorm zijn voor de nederlaag vanavond + een verliespartij voor aanstaande zondag.

• Sad
Waarderingen: ChrisV
Mwah ik zie het somber in voor zondag. Het is dat die Grieken er geen pepernoot van kunnen. Het is slordig en zal echt beter moeten. Ik hoop dat ik het mis heb.

Mwah ik zie het somber in voor zondag. Het is dat die Grieken er geen pepernoot van kunnen. Het is slordig en zal echt beter moeten. Ik hoop dat ik het mis heb.
Het was inderdaad niet best vandaag. Maar zondag is, om er maar een enorm cliché in te gooien, toch weer een wedstrijd op zich. Ik heb er wel vertrouwen in. Maar dat heb ik altijd als we thuis spelen, al is Real Madrid de tegenstander.

Users who are viewing this thread