Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
sorry voor de lach, maar phoe het is wel dramatisch in welke staat Ajax nu verkeerd.
En dan nog; ze staan toch gewoon 4e in de eredivisie, dat is nog rijkelijk hoog.
Alex Kroes vertrekt als technisch directeur bij Ajax zodra de club een opvolger heeft gevonden. De bestuurder heeft zijn positie na het ontslag van trainer John Heitinga per direct ter beschikking gesteld, meldt Ajax donderdag.
Alex Kroes vertrekt als technisch directeur bij Ajax zodra de club een opvolger heeft gevonden. De bestuurder heeft zijn positie na het ontslag van trainer John Heitinga per direct ter beschikking gesteld, meldt Ajax donderdag.
Eens. Al heeft hij feitelijk ook weinig andere keus. Tegen beter weten in Heitinga benoemd, terwijl iedereen op voorhand wist dat dit het begin van een ellendige koortsdroom zou worden. En niet alleen Heitinga aangesteld, maar ook een selectie uit het lood (en ja daar zijn vast redenen voor, financiële beperkingen en noem het maar op).
Vanaf dag 1 heeft Heitinga alleen maar open deuren ingetrapt en geen enkele inhoudelijke verbetering van het spel gerealiseerd. Het enige wonder dat hij bewerkstelligt heeft, is dat hij zo lang mocht blijven zitten.
Verder wens ik Johnny alle goeds, het is een echte Ajacied. Hij had zich alleen nooit voor de bus moeten laten gooien. Had niemand uit zijn omgeving (Rob Jansen? Zijn familie?) hem daarvoor kunnen behoeden?
Ik lees nu Ten Hag; ik weet ook niet zo goed of hij hier veel van kan maken hoor. Ik zie dan misschien toch meer heil in een buitenlandse trainer die wat los staat van het zogeheten, inmiddels vervloekte, Ajax dna.
Ik lees nu Ten Hag; ik weet ook niet zo goed of hij hier veel van kan maken hoor. Ik zie dan misschien toch meer heil in een buitenlandse trainer die wat los staat van het zogeheten, inmiddels vervloekte, Ajax dna.