Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat je gewoon realistisch moet spelen, met een idee naar aanleiding van de spelers die je hebt. Farioli deed het wel met een matige groep. Die had wel Henderson en Hato nog, maar Itakura, Gloukh en Moro zijn ook spelers die hij niet had. Nu ben ik nog niet onverdeeld positief over Moro (en was Gloukh vandaag ook enorm matig), maar het is beter dan Rasmussen.
Maar goed, ook wel matig werk van Kroes, in die zin dat we nu bijvoorbeeld drie capabale CV's hebben (en nog wat talenten) en nul backs.
feyenoord en psv moeten toch samen de bovenste 2 plekken halen met zeker 20 punten voorsprong op de nr 3.
heel misschien dat az nog een beetje bij kan blijven, maar de rest??
Nog steeds compleet ontgoocheld na gisteren. Zaterdag moet er een antwoord volgen in eigen huis tegen Sparta. Als het ook hier misgaat zal ik niet de laatste zijn die met ouderwetse zakdoekjes gaat wapperen. We hebben nu al negen games op rij in de Eredivisie 2+ tegendoelpunten gehad. Werkelijk krankzinnig.
Nog steeds compleet ontgoocheld na gisteren. Zaterdag moet er een antwoord volgen in eigen huis tegen Sparta. Als het ook hier misgaat zal ik niet de laatste zijn die met ouderwetse zakdoekjes gaat wapperen. We hebben nu al negen games op rij in de Eredivisie 2+ tegendoelpunten gehad. Werkelijk krankzinnig.