Slowchat

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Ik vind die nieuwe last.fm nog steeds kut eigenlijk. Ben er al iets meer aan gewend maar ik mis nog steeds een paar opties zoals neighbours en uitgebreide bio.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik vind die nieuwe last.fm nog steeds kut eigenlijk. Ben er al iets meer aan gewend maar ik mis nog steeds een paar opties zoals neighbours en uitgebreide bio.
Al mijn notities zijn ook weg. Gebruik het eigenlijk nooit meer, zeker qua tourdata/concertagenda was het altijd heel chill.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Neighbours? Wat voor optie was dat?
Ik gebruik het heel af en toe nog. Vond inderdaad die tour data erg handig en ontdekte er af en toe nog wel wat leuke muziek. Maar ik vind het allemaal best onoverzichtelijk geworden. Ik gebruik nog wel deze Chrome extension. Die laat op een artiesten pagina zien wie van je vrienden het nog meer luistert.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hm, handige extensie. Als je die hebt geïnstalleerd en naar http://www.last.fm/music/Boredoms gaat kun je meteen rechts zien hoeveel LastFM-vrienden je hebt met een goede muzieksmaak. Twee in mijn geval.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Het ziet ernaar uit dat de jaren 10 het slechtste muziekdecennium worden sinds de jaren 80 op deze manier, wat een donkere dagen voor de muziekindustrie.

Zijn we geboren in le wrong generation ??/?$$%??
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Juist het tegenovergestelde. Ik vind dat de afgelopen vijf jaar er misschien wel meer goede muziek is uitgekomen dan de tien jaar daarvoor eigenlijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben het eens met Matthijs en Kid.

Moet wel zeggen dat 2016 nog niet heel lekker van start is.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Komt dat niet deels doordat je met de muziek die de afgelopen jaren uit is gebracht veel meer bezig bent dan met muziek uit de jaren 80?
Dat maakt het denk ik ook wel moeilijk vergelijken inderdaad.

Even iets anders, deze uithaal doet me telkens aan Roel van Velzen denken… Meh.
Probeer je het nummer voor me te verpesten? :')
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://noisey.vice.com/nl/blog/if-youve-ever-said-any-of-these-things-about-music-you-deserve-a-wedgie?utm_source=noiseytwitternl

Kut he
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Komen er eindelijk eens wat behoorlijke platen uit, is mijn laptop kapot.

Je hebt de bouwtekeningen van het vlot toch wel in de cloud opgeslagen he?
Ik heb een bouwtekening met een schaal van 1:1 aan de muur hangen zodat ik er eigenlijk altijd aan (moet) denk(en) als ik op mijn kamer ben.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Komen er eindelijk eens wat behoorlijke platen uit, is mijn laptop kapot.


Je hebt de bouwtekeningen van het vlot toch wel in de cloud opgeslagen he?


Ik heb een bouwtekening met een schaal van 1:1 aan de muur hangen zodat ik er eigenlijk altijd aan (moet) denk(en) als ik op mijn kamer ben.

Baas
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://www.degladiool.nl/dodelijk-saaie-kindernamen/
Nou mag er afentoe wat ophef over Jeroen zijn, dit vind ik iets te hard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken