Slowchat

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Ik zie dat Club Oor best wat leuke concertjes aanbiedt, o.a.:
– Metz @ Nieuwe Nor – Heerlen
– Nonkeen @ Doornroosje – Nijmegen
– Peter Hook & The Light @ Effenaar – Eindhoven
– Raketkanon @ Volt – Sittard
Mooie namen ja, maar een beetje uit de buurt voor iemand uit het westen...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En Radar Men From The Moon speelde er ook nog, ben jij er geweest?
Volgens mij speelde ze niet echt. Ze gingen wat plaatjes draaien, doen ze wel vaker in de Effenaar bij optredens dacht ik. Maar nee helaas niet geweest, Eindhoven is veel te ver voor mij.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Jaa, ben zelf ook OOR-abonnee en ze hebben best wel eens wat leuke concerten... ben in januari via Club OOR naar De Staat in Gebr. de Nobel in Leiden geweest. Het is wel jammer dat de leuke concerten voor mij meestal een beetje ver weg zijn; meestal in Brabant of zoiets terwijl ik zelf in Zuid-Holland (bijna Noord-Holland zelfs) woon.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Jaa, ik ga zaterdag naar PAUW in Gebouw-T in Bergen op Zoom! Eerder ook gebruikt om naar Jacco Gardner te gaan in Mezz
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Lange rij voor Paradiso maar de ID controle ging nog verrassend vlot. Werd wel echt naar je naam gekeken. #tlspliveblog
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er staan op dit moment net aan 40 mensen in de School voor K-X-P :') Vaag gebouw trouwens, maar het heeft ook wel weer wat voor dit soort shows.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Cool, wilde er ook graag heen maar niet van gekomen. Hoe is de school als concertvenue? (M.n. akoestiek)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Pinkpop-zondag tickets gaan al voor €55,-
Toch wel de moeite waard op deze manier… Slaves, St. Paul and the Broken Bones(!!!!), Balthazar en Paul McCartney voor dat geld.

Interessant aan het woorden... :eek: McCartney stond vorig jaar nog in Ziggo voor €100,- dus dat is wel grappig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
McCartney stond vorig jaar nog in Ziggo voor €100,- dus dat is wel grappig.

Was een ticket voor die show zo duur ja? Damn, ik ben ineens extra blij dat Paul op Pinkpop staat.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Mwoah, de prijzen lopen nogal uiteen, hoor. Ik heb hem in Gelredome gezien voor een euro of 65, maar dat is ook alweer zeven jaar geleden bijna.

Mijn hoogtepunt van de dag: ik kwam erachter dat het al veel meer dan een maand geleden is dat Muse werd aangekondigd voor Lowlands. He he, een fatsoenlijke avatar.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Smaken verschillen :p

Rock Werchter > Lowlands > Best Kept Secret > Down The Rabbit Hole > Pukkelpop > Pinkpop
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Freazy wrote:
Rock Werchter > Lowlands > Best Kept Secret > Down The Rabbit Hole > Pukkelpop > Pinkpop

Dit is ‘m wel denk ik
Vooralsnog zou ik LL en BKS omdraaien. LL heeft een aantal leuke en verrassende namen, maar BKS heeft (voor mij althans) nu nog meer te bieden.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Bah, ik baal zo erg nu. Net werd er een vinylpakket weggegeven bij 3VOOR12 op de radio, en ik werd teruggebeld omdat ik zelf niet naar de platenzaak kon aanstaande zaterdag i.v.m. werk. En toen was mijn batterij leeg terwijl mijn telefoon gewoon aan de lader lag..
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat is Down The Rabbit Hole sterk bezig zeg. Wat betreft de majorfestivals in de Benelux voor komende zomer zou mijn volgorde zijn:

Down The Rabbit Hole > Lowlands > Rock Werchter > Best Kept Secret > Pinkpop > Pukkelpop

Jammer dat ik sowieso niet naar Rock Werchter kan, DTRH waarschijnlijk ook niet.

Pinkpop > Pukkelpop? Come on.

Rock Werchter > Pukkelpop > Best Kept Secret > Lowlands > Down the Rabbit Hole > Pinkpop.

Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Thomas wrote:
Wat is Down The Rabbit Hole sterk bezig zeg. Wat betreft de majorfestivals in de Benelux voor komende zomer zou mijn volgorde zijn:

Down The Rabbit Hole > Lowlands > Rock Werchter > Best Kept Secret > Pinkpop > Pukkelpop

Jammer dat ik sowieso niet naar Rock Werchter kan, DTRH waarschijnlijk ook niet.


Pinkpop > Pukkelpop? Come on.

Rock Werchter > Pukkelpop > Best Kept Secret > Lowlands > Down the Rabbit Hole > Pinkpop.

Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Graspop > Rock Werchter > Pinkpop > Pukkelpop > Lowlands > Best Kept Secret > Down the Rabbit Hole

(o.a. op basis van headliners, line-up, aantal dagen enz )
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.723
7.488
Rock Werchter > Lowlands > Pukkelpop > Down the Rabbit Hole > Best Kept Secret > Pinkpop

Puur op artiesten die ik graag zou willen zien en hoe die acts verdeeld zijn over de dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken