Slowchat

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Best Kept Secret > Lowlands > Rock Werchter > Down the Rabbit Hole > Pukkelpop > Pinkpop
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Rock Werchter > BKS > Lowlands > Down The Rabbit Hole > Pinkpop > Pukkelpop
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Best Kept Secret > Down The Rabbit Hole > Rock Werchter > Lowlands > Pukkelpop > Pinkpop

Ook prijs-kwaliteit laten meewegen, vandaar DTRH>RW
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Down the Rabbit Hole / Best Kept Secret > Rock Werchter > Lowlands

Voor mij is dit 'm ongeveer.
- Down the Rabbit Hole heeft voor mij de allerbeste namen en is ook lekker goedkoop. Niet de meeste goede namen misschien, maar wel genoeg om je ticket ruim waard te zijn.
- BKS heeft in de breedte een veel sterkere line-up, maar wel iets minder onmisbare namen ertussen zitten. Acts als Jonny Greenwood in '15 of Sigur Ros in '13, waar je bijna alleen al een ticket voor zou kopen, ontbreken een beetje voor me. Maar voor de rest: veel keuze en veel kwaliteit.
(DTRH en BKS een gelijke stand in mijn boekje)
- Rock Werchter heeft een beetje een best-of-both-worlds wat betreft de line-ups van BKS en DTRH, maar als je naar het blokkenschema kijkt zijn er ook veel dode momenten op het festival.
- Lowlands heeft een aantal hele sterke namen, maar de line-up is nog duidelijk niet compleet. Moeilijk er wat over te zeggen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik introduceer u: @zusjevanthomas
Ze is pas 15, spaar d’r een beetje ^^

Aha, dat is het.

Ik dacht al waarom is Thomas zijn profiel zo aan het opschonen.
Al die ondeugende posts van vroeger kon ik al niet meer terugvinden.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:
Die reboot van The Jungle Book is fokking vet.

Die wil ik ook echt graag checken.
Hij is dus niet alleen erg mooi, maar ook erg vermakelijk?

Ja! In deze film zit best wel veel actie, maar geen mindless Michael Bay-actie. Het verhaal is meer in de lijn van het originele boek, en de enige acteur die erin zit speelt supergoed. Ik denk dat ik hem zelfs beter dan de originele film vind. De 3D is ook wel tof, maar ik heb altijd moeite met scherpstellen op de beelden.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
:(
Ik had een 7" van Wolf Alice besteld die exclusief was voor RSD USA. Maar hij stond wel op een paar Nederlandse site (bol en velvet), dus ik had hem voor de zekerheid maar op allebei besteld.
En nu zijn ze allebei niet meer leverbaar :'(
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
frownie.png

Ik had een 7″ van Wolf Alice besteld die exclusief was voor RSD USA. Maar hij stond wel op een paar Nederlandse site (bol en velvet), dus ik had hem voor de zekerheid maar op allebei besteld.
En nu zijn ze allebei niet meer leverbaar :'(
Dayum. Ik zal hier in de stad eens kijken of 'ie hier nog wel ligt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Wessel wrote:
Dennis1808 wrote:
Die reboot van The Jungle Book is fokking vet.


Die wil ik ook echt graag checken.
Hij is dus niet alleen erg mooi, maar ook erg vermakelijk?


Ja! In deze film zit best wel veel actie, maar geen mindless Michael Bay-actie. Het verhaal is meer in de lijn van het originele boek, en de enige acteur die erin zit speelt supergoed. Ik denk dat ik hem zelfs beter dan de originele film vind. De 3D is ook wel tof, maar ik heb altijd moeite met scherpstellen op de beelden.

http://forum.festileaks.com/forums/topic/filmtopic/

;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hahahahaha, Sufjan Stevens op Coachella is een gekkenhuis.

Inderdaad, dacht enkele seconden eerst van, naar wat voor gekke pop-act zit ik nu te kijken. Al die pakjes en danseressen, daarna zag ik dat Sufjan er tussen stond:p
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.723
7.488
Daar heb ik ook wel interesse voor! Kan op youtube niet veel vinden en heb helaas weinig van de live streams meegekregen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
en wat gaat iedereen doen met koningsnacht/dag. ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik fiets vanavond naar t centrum van Eindhoven. Het stratumseind is gewoon tot 4 open en er is een dancefestivalletje op het stadhuisplein. Morgen moet ik helaas werken.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
en wat gaat iedereen doen met koningsnacht/dag. ben eigenlijk wel benieuwd.

Ik ga straks van Zeeland naar Enschede trienen naar een maat van me die daar op kamers zit, en vanaf daar met mijn vriendengroep naar Duitsland lopen naar het eerste café dat we tegen komen. Hoe de avond voor de rest escaleert en of we nog terug kunnen lopen zien we dan wel. Misschien spannen we ergens in een weiland een zeiltje en gaan we daar onder pitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken